Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Jij denkt dat hij ze voor goedkoper of zonder winst gaat verkopen? :’)

Nee, vast niet. Ik reageerde eigenlijk alleen omdat ik vond dat je bericht las als een quote. Ik had het stukje zelf gekeken en verstond iets anders.

@grace, snel voordat ze uitverkocht zijn!

8 likes

Vraag me niet waarom ik deze nog op mn telefoon had staan :joy: heb hier wel heel hard om moeten lachen toen (nu weer)

179 likes

Hahaha deze blijft té grappig :joy::joy::joy: ik was toen nog mee lezer bij egf en heb er toen zo hard om gelachen :sweat_smile:

2 likes

Dit is hilarisch :rofl:

2 likes

Ik snap eigenlijk niet waarom ze deze niet gewoon gedaan hebben. Had het als grap gewoon als logo gebruikt.

22 likes

Ja flauw he! Als ik het mij goed herinner kon je op logo’s stemmen en toen kwam deze echt in de top 5 ofzo en toen kwam een disclaimer dat zij toch wel echt zelf zouden kiezen, maar zeker zouden kijken welk logo gewonnen had :joy:

13 likes

Er was toch ook iemand die deze als avatar had een tijd lang. Love dit plaatje.

Wat is er aan de hand met Co haar mond in haar stories vandaag? Ze lijkt 'm niet meer dicht te kunnen doen, alsof haar lippen niet meer over haar tanden heen kunnen. Het ziet er heel ongemakkelijk uit voor haar.

En wie/wat is/zijn Pé en Pépé/pépeetje nou? Ik ben daar na al die vlogs nog steeds niet achter. Het is iets met een vriendin dat ze elkaar Pé en Pépé noemen ofzo, maar soms is het ook weer een andere vriendin (of niet, ik ben niet zo goed in gezichten), ik kan het iig nooit volgen als het weer zover is.

1 like

Hmmm, doe mij er maar een van een stukje stof nabij het okselgedeelte!

3 likes

Dat is die vriendin die op de etage onder haar woont en vaak bij haar op bezoek is

1 like

Niet bij de navel? Misschien heb je dan nog wat pluis te pakken!

1 like

Ik keek Monica’s vlog en ze gaat een keto dieet doen.

Nou hoe lang denken jullie dat ze het vol gaat houden?

• -1 dag
  • een dag
  • een week
  • ze houdt het daadwerkelijk vol en dit wordt haar nieuwe levensstijl

0 stemmers

HAHAHAHAHAHQHAAAAA precies zoals ik hem in mn hoofd had. Geweldig

2 likes

Ja ik volgens mij :joy: in de egf dagen.

Edit: eigenlijk moet ik hem gewoon veranderen nu

2 likes

Ja doe! Hahahahahahaha

1 like

Monica gaat een platform opzetten over mindfulness voor jongeren, mediteren etc. Vind ik echt totaal niet bij haar passen. Oh ze zegt zelf nu ook dat ze er sceptisch in staat maar wel geïnteresseerd er in is :thinking:

Bron: https://youtu.be/m168iMcs8EY

🤦

22 likes

What’s next na die luxe box met tijdschriften en dat platform?

Een serie vingerhoedjes met designerlogo’s?
Een workshop dronken stoepkrijten
Een handgemaakt tuigje om je cavia uit te laten van Italiaanse kwaliteit
Een kookboek met 33 gerechten waarin Doritos en Kwarteleieren zijn verwerkt
Een kortingscode voor bonsai rhododendron
Een eigen streamingservice waarbij je filmpjes kan zien van influencers die flink onder handen worden genomen (botox, borstvergrotingen etc)
Lijstduwer worden voor een politieke partij die zich inzet voor free French manicure for all.
Een podcast voor ex-voetbalvrouwen

24 likes