Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik heb net de vlog van Endless weekend gekeken en het lijkt me zo leuk om ook zo’n zusjes/vriendinnenband te hebben. Ziet er echt gezellig uit en ze hebben dezelfde interesses, zijn gewoon lief en aardig voor elkaar. Lijkt me fijn zeker in deze tijden dat ze elkaar hebben.
Beetje nostalgisch gevoel ofzo, lekker samen aardbeien met slagroom eten. Lijkt me ook zo leuk voor de ouders om zulke dochters te hebben die goed met elkaar omgaan.
Maarja dat heb ik ook als ik de Kardashians zie als ze het gezellig hebben met elkaar, van die zusjes die een beetje op elkaar lijken met dezelfde interesses.

9 likes

Ik dacht dat ik veel online bestelde maar Monica spant echt de kroon, de tering.

Oh en hoe irritant draagt ze haar mondkapje bij die tattoo verwijder sessie. Tot onder je kin vriendin

3 likes

En elke vlog weer zegt ze dat ze minder gaat kopen en minimalistisch wil leven :joy: Nu zegt ze ook dat ze niet meer gaat klagen want dat is zo nutteloos, ik geef haar max 2 vlogs. En dat is al lang.

8 likes

Yoooooooooooo nog ff over Alwin he
Hij heeft mondkapjes laten maken van zijn oude shirts. Ik dacht, oh, slim! Maar die gaat hij dus verkopen??? Zoveel vragen

20 likes

Ik moet bij kittehscupcakes altijd denken aan dat iemand van t forum toen een banner voor hun had gemaakt in paint hahaha

55 likes

Was dat iemand van het forum?
Ik dacht dat dat een of andere 9 jarige fan was :face_with_hand_over_mouth:
En dat er toen wel mensen van het forum op gingen stemmen in die wedstrijd

Die heksen toch?? hahahahahhahahaha

4 likes

Was dat niet de grap, dat het juist heel lelijk was en dat iedereen van het forum ging stemmen zodat die won?

22 likes

Oh jee, wordt dit het nieuwe slipjes verkopen? :frowning:

Ik vind het ook bijzonder dat ze die dure NF producten niet gebruikt.

Ik vond deze aflevering zo leuk om te zien. Hoewel de inrichting niet mijn smaak is vind ik het wel ontzettend tof om te zien hoe die man zijn vak heeft gebruikt om zoveel ruimte voor opslag te creëeren.
Echt de King of Cabinets.

4 likes

what the fuck wie wil er nu z’n neus in Alwins oude t-shits duwen??? :anguished: :anguished: :anguished: :anguished:

29 likes

Ja dat dus… En hij gaat ze voor veel verkopen want ‘het laten maken was al duur’.

Edit: misschien bedoelt hij met ‘oude shirts’ de shirts die hij ooit heeft laten maken voor in zijn webshop? Denk het niet tho

Waar lees/hoorde je dit?

1 like

10:45

1 like

Hij zegt dat hij nog niet weet voor hoeveel hij ze gaat verkopen want ze waren best duur om te laten maken :grimacing:

1 like

Ja volgens mij deden mensen dat inderdaad, maar ik dacht (naïef misschien :roll_eyes: ) dat hij dus wel goedbedoeld door een jonge fan was gemaakt en niet door iemand van het forum om ze te trollen?
Later had iemand die tekening ook als avatar op het forum.

1 like

Thanks. Vlog wel gekeken maar dit gemist. Gemaakt van zijn oude shirts? No thanks. :sweat_smile:

1 like

Ja, dus duurder.

Die conclusie kun je trekken ja maar dat is niet wat hij zegt.