Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Vind het bijzonder dat Kaachi zich nog niet officieel heeft opgeheven :joy: Vind het ergens ook wel sneu aangezien het gewoon een beetje naïeve meiden lijken ofzo en ik denk dat hun ‘manager’ of ‘oprichter’ ofzo beter had moeten weten.

Heb net op YouTube gekeken en ze reageren op de kritiek op hun single en lijken wel positiever ontvangen te worden inmiddels. Misschien wordt het nog wat :sweat_smile:

1 like

Blijkbaar niet zo makkelijk, zijn veel mensen die vragen wat het betekent.

Ik heb haar stories gewoon op mute staan dan is eigenlijk heel het probleem opgelost!

3 likes

ik ben weer ergens op youtube beland jongens

ik blijf zulke filmpjes maar gek vinden. in dit geval moest ik zelfs lachen van die hollandse boodschappen
 goudse kaas, pannenkoekenmix, eierkoeken en dan in asmr stijl :joy: :thumbsup:

11 likes

Om dit tegen te komen hoef je niet deep down the youtube rabbit hole te gaan hoor, ik kreeg deze continue aanbevolen (niet als advertentie) terwijl ik hier niks aan vind (en dan weet youtube ook)

6 likes

snapte al niet waarom ik dit nu aanbevolen kreeg?? kijk echt 0 asmr en 0 interesse in

1 like

Neh, dat is een algemeen internetdingetje, wat @Hazel zegt dus.

En @Gelatelli
Maar ze wil zelf juist geen privé account, ik denk dat er best meer mensen zijn die haar ontvolgen en dat ze dat dus voor lief neemt.
Ik vond die filmpjes in New York vaak niet zo maar nu stelt ze zich best kwetsbaar op en dat vind ik wel fijn om te zien.
Ze post niet zoveel informatiefs en ik denk dus dat ik d’r dan juist al ontvolgd had omdat ze zo weinig post.

Oh gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die haar irritant vindt :sweat_smile:

De kittehscupcakes verkopen nu ook mondkapjes.
Wel in een soort die bij hen/hun webshop past (gebatikte stof, handgemaakt zeggen ze) en niet zomaar een random partij opgekocht om door te verkopen. Zouden ze ze zelf gemaakt hebben?
Ik zie alleen stukje over dat je er een filter in kan doen, ik dacht dat dat moest om een goed kapje te zijn (ik ga de komende tijd niet met het OV dus heb me nog niet verdiept)

Lijkt me wel toch? Mondkapjes zijn niet moeilijk om te maken en Larissa maakt die scrunchies volgens mij ook gewoon zelf (geloof dat ze wel eens een tutorial gemaakt heeft ooit?). En de richtlijnen zijn vrij vaag maar voor zover ik weet is het niet verplicht om een filter te gebruiken in je kapje, en mag dit dus gewoon.

1 like

Volgens mij mag je zelfs een sjaal gebruiken, dus ik denk dat een filter niet verplicht is. Daar horen we vanavond denk ik ook weer wat meer over!

1 like

Ik verwacht dat ze die zelf gemaakt heeft. Doen ze met de andere artikels ook, zoals die elastieken

1 like

Het vastknopen van een zakdoek over je neus en mond mag niet. Ik neem aan dat een sjaal dan ook niet mag.

1 like

Ik ben niet verbaasd, zij zien overal moneysss in.

Moest trouwens wel lachen om die video van laatst waarin ze met de auto aardbeien gingen kopen bij een drive. Tara vroeg toen aan de verkoper of ze ook bonnetjes hadden? Toen dacht ik jaja meid lekker voor de belastingdienst natuurlijk, daarom maak je er zeker een video van. :’) Want het was verder zo’n saaie video ook.

32 likes

Dat moment viel mij ook zo op! En dat ze het er ook in lieten zitten, vond ik gek.

1 like

Ik weet niet wie er gister een link postte naar de Britse ik-koop-een-chateau maffia maar merci! Wat een topvermaak, ik heb de hele avond chateau vlogs zitten kijken met een extra tab open voor Franse chateau-Funda.

3 likes

Leuk dat ze ze zelf maken!
Ik bedoelde niet dat ze verboden mondkapjes verkochten hoor, maar dat dat een soort standaard was waaraan de mondkapjes worden gehouden om te kijken of ze goed genoeg zijn (al mag je volgens mij alles verkopen).
@Xiomara ik snap je opmerking maar van de andere kant, er is nu eenmaal vraag naar en dit is nu eens echt iets wat ook nodig is. En dan maken ze ze ook nog eens zelf, ipv goedkoop bij een groothandel inkopen en duur doorverkopen wat je nu ook ziet.

1 like

Ja, geen dank, maar wees gewaarschuwd
 Als je er eenmaal aan begint krijg je ook andere chateau kanalen te zien en voor je het weet ga je zelf met een Frans accent praten en wil je een chateau kopen (maar zal je bij gebrek aan geld je interieur willen aanpassen tot een Frans sjato)

10 likes

Ohhhh precies dit! Ik vind zeikschrift ook zo irritant haha kon het echt niet meer aan.