Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

& @Vogeltje Zo blij dat iemand dit herkent, dat spel was echt mijn leven als kind <3

2 likes

Was dit Barbie Paardrijclub? Die kon je bij ons lenen van de bieb, zoveel uren in gestopt :heart_eyes:

3 likes

Dat was echt mn faaaaaaavo! Je had ook Anky van Grunsven spellen, die waren ook heel leuk.

1 like

Monique heeft een nieuwe partner.

8 likes

Is toch een vrouw?

8 likes

Is Noor niet gewoon een vrouw, en dus Monique haar nieuwe vriendin?

2 likes

Is een vrouw, sgat.

2 likes

Gewoon haar nieuwe partner.

1 like

@MeLama @Lula ohhhh jongens, goedemiddag.:weary:

Kon niet naar dat profiel. Ik dacht al: hij is vast half Scandinavisch ofzo vanwege de naam :joy: Lekker heteronormatief gedacht ook weer.

@Nox ik houd het voortaan bij partner, ja :sweat_smile:

Ik pas het aan!

14 likes

Ik zou zoiets ook nooit met mijn stageleerlingen (middelbare school) delen. Als ik dat zou doen, zou ik ook flink op m’n donder krijgen, want het is ongepast om zulke privĂ© problemen te bespreken met een leerling. Je kan ze enorm overbelasten met zo’n beladen onderwerp. Zeker op die leeftijd

6 likes

Wat is het verhaal hierachter? Heb al gezocht maar er is zoveel info. Weet niet eens waar te beginnen? :thinking:

1 like

Wie is Hila uberhaupt?

2 likes

Ik zou serieus als ouder zijnde moeite hiermee hebben en misschien wel naar de school stappen tbh. Ik vind het echt absurd dat je als leerling kunt zien hoe je juf helemaal overstuur zit te huilen omdat ze liefdesverdriet heeft en een soort paniekaanval krijgt. Ik was zo’n kind geweest dat hier helemaal van slag door was geweest denk ik. Vind het idee van een vloggende juf prima, maar dit is zo extreem. Ik dacht dat de samenvatting die hier laatst gegeven was misschien overdreven was, maar heb het stuk nu zelf gezien en het was echt zo.

35 likes

Hahahahahahahhaha ik ken dit verhaal ook niet maar ik ben eigenlijk altijd wel team Trish

1 like

Ja terecht
 Een onderwerp zelf aansnijden is een kind overvallen met zoiets. Vind het echt ongepast dat ze er zelf over begint, die leerling heeft daar toch helemaal geen boodschap aan? Ze heeft ook relatief jonge leerlingen dacht ik, vind het echt bizar. Echt over de streep

1 like

Ja die bedoel ik!

Geen idee, maar de drama duurt al een aantal maanden blijkbaar? Heb maar opgegeven ĂŒberhaupt te zoeken naar hoe het zit want er zij te veel filmpjes, haha.

@grace hahaha, echt loyal.

Zó irritant,de man van mijn oma heeft nu al zo’n 5 keer een appje gestuurd of ik hem even wil facetimen.En ik zie gewoon dat ie online is maar hij neemt niet op.Waarschijnlijk heeft mijn oma de tablet in handen en snapt ze er weer niks van.

1 like

Ik ben nu ook aan het kijken, want ze is echt m’n BEC hahaha. Maar man ze analyseert de momenten waarop ze moest huilen, dat boeit toch niemand :sob:

3 likes

Ah zo leuk voor Monique!

Vind het altijd wel knap dat ze meestal relatief snel weer een nieuwe partner vindt haha, zoveel leuke mensen kom ik nooit tegen haha

7 likes