Die vind ik toch een stuk minder erg alhoewel wel erg powerpuff girlachtig.
Ik ga stuk om dat er dan ineens Maurice staat. Valt zo uit de toon bij de rest
Ik moet ook altijd een beetje lachen om de kinderen van Tom Fletcher (die van McFly, maar ik ken hem vooral weer via zijn zusje Carrie Hope Fletcher op Youtube).
Buzz
Buddy
en Max (wat dan weer uit de toon valt bij de andere twee ;p)
Haha bij mijn vriend is dat ook zo, Henk, Jan, Thea en Truus en mijn vriend heet Fernandez.
Hahaha lijkt wel nep dit.
Ik zit de vlog van Charlotte blitzblum te kijken en ik vind het zo raar. Ze is aan het skypen met een kindje uit de klas en ze vraagt of die leerling de vlog heeft gezien, blijkbaar is dat zo en vervolgens begint ze een in mijn ogen vrij volwassen gesprek dat ze inderdaad heel hard aan het huilen was in de vlog en het dus momenteel niet zo goed gaat maar dat het beter zo is en dat ze het zelf heeft besloten en dat het heel vervelend is als je op iemand verliefd bent en die is dat niet op jou. Ik merk dat mijn persoonlijke mening is dat dit heel gek is. Ik vind de combi van vloggen (en dus je prive delen) en voor de klas staan niet samengaan. Ik zou het gek vinden als mijn kind zijn juf/meester zo op het internet zou kunnen zien, huilend met veel prive verhalen eromheen. Ik denk ook dat een leerling dit zich eventueel zou kunnen aantrekken dat de juf verdrietig is bijvoorbeeld. Of ben ik nou echt een hele zure meid?
Is zij niet die vlogger die laatst bij first dates was?
Ja!
Heb je misschien een linkje naar de video? Kan 'm zo snel niet vinden.
Enige die ik kan vinden is deze, maar daarin beantwoordt ze weinig interessante vragen:
Ze komt overigens wel heel gefrustreerd over. Ze zal die vragen ook wel 100x op een dag krijgen. Maarja wat wil je ook met zo’n bizarre situatie.
Ik vind dit ook echt niet normaal nee. Ben ook benieuwd wat collega’s ervan vinden. Vind het gewoon ongepast eigenlijk. Daarnaast, dit wil je zelf toch ook niet? Dat leerlingen en ouders en collega’s je zo zien. Lijkt me echt super ongemakkelijk.
Ik denk dat je prima op een andere manier zou kunnen vloggen waardoor het wel gepast is maar ik vind dit geen gepaste afstand tot leerlingen. Als ik de ouder was van dat kind zou ik ook echt heel kwaad zijn. Mijn (hypothetische) kind is jouw leerling, niet jouw vriendin.
Net de eerste aflevering gekeken van die videoland serie over Monica. Jezus wat kut en wat zonde van mn tijd dit. Zat echt alleen maar te cringen. Weet dat het er hier al eerder over is gegaan maar lijkt het nou zo of zit Mo in die interview stukjes iedereen af te katten?
Ik vind haar heel arrogant overkomen en vond haar op basis van de eerste twee afleveringen minder sympathiek. In die korte interviews vind ik haar ook bitchy inderdaad.
Dit doet me denken aan zo’n Barbie Paardrijden computerspel dat ik vroeger had. Je kon voor je paard een standaard naam kiezen uit een rijtje, daar stonden zeker 6 van deze namen op.
Omg dit was zo leuk! Met die opdrachten
Ik ben het voor een deel met je eens, heb de vlog niet gezien maar wat in wat jij omschrijft schuift zij zelf de aandacht naar haar toe. Dat vind ik niet ok, vragen of je leerling de vlog heeft gezien.
Wanneer een kind echter zelf aan de juf vraagt hoe het gaat, vind ik het juist goed als zij kan zeggen dat het even niet zo goed gaat. Wel op een manier dat kinderen zich geen zorgen gaan maken, maar verder… Alleen maar goed om te weten dat het ook met de juf niet altijd goed gaat en dat erbij hoort.
Ik wou dat ik net zo’n passie had voor schrijven als voor eten. Ik geniet echt van haar insta. Wil ook een eetbaan
Volgens mij was het ook zo gegaan. Het kind vroeg hoe het ging. Waarna zij vroeg heb je mijn vlog gezien.
Vind het iets te wat ze in de vlog laat zien, gezien haar leerlingen het dus ook kijken.
En ze ging er iets te over in richting het kind. Maar aan de andere kant ze kan ook moeilijk zeggen nu gaat het veel beter en het kind ziet deze vlog terwijl ze laat zien zich nog steeds rot te voelen.
Ik hou helemaal niet van paarden maar vond dat spel echt heel leuk haha
Daarom moet je zo’n vlog ook niet delen met je leerlingen. Ik vind het ook meer privé. Ik ben het wel eens met @anon65426728 overigens, de leerlingen mogen best weten dat het niet altijd goed kan gaan.
Maar op basis van deze video lijkt het erop dat de doelgroep van haar vlog niet haar leerlingen zijn. Logisch dat je dan in een vlog dat soort dingen deelt, maar deel die vlog dan niet met je leerlingen.