Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Is de man van je oma youtuber? :joy:

(Verkeerde topic, denk ik😅)

22 likes

Met gevaar voor eigen forumleven ga ik het vragen: hoe weten jullie dat Noor en vrouw is? En niet een man die Noor heet?

1 like

Door naar de foto te kijken en de meest voor de hand liggende keuze te maken denk ik

13 likes

Ja maar ik vind dat dus niet zo voor de hand liggend as ik op die foto af zou gaan?
Maar goed niet dat het wat uitmaakt verder

1 like

En mini beetje googlen helpt ook. Ze is een dame

Is mijn interpretatie hoor, maar ze heeft ook een regenboog je erbij gezet en dat interpreteer ik als lgbtq+, dus ga ik er vanuit dat ze beiden een vrouw zijn

1 like

Ah oke ja dat heb ik niet gedaan! Ik heb haar instagram profiel gezocht maar dat stond op prive
En iedereen hier leek er vanuit te gaan (‘iederen’ zo veel mensen reageerden niet)

@Maestoso ohja dat was me niet eens opgevallen!

Oh oeps :joy:
Ik was aan het meelezen in dit topic maar wou antwoorden in het andere topic hahaha.

2 likes

Op haar linkedin staat dat ze gastvrouw is geweest

In een Vice artikel waar ze ook inzit wordt gerefereerd naar “ze” en “haar”

Over vloggende juffen: je hebt mi drie soorten. Soort 1 is Charlotte Hoeboer, die vlogt vooral het werk als juf. Dat vind ik best positief, daar staan ook regelmatig comments onder als ‘Door deze vlogs ga ik de Pabo doen!’, lijkt me een goede zaak haha. Soort 2 was Lotte van Lottelovesbeauty, die vlogde ook al tijdens haar werk als leerkracht. Zij deelt ook wel veel persoonlijks en haar kinderen (groep7/8 dacht ik) keken ook de vlog. Zou ik als ouder al ‘te persoonlijk’ vinden maar Lotte heeft nog wel enigszins afstand. En soort 3 is Charlotte Blitzbum en daar is alles al over gezegd hoe bizar het is.

Wow die namen ook echt :cautious:

31 likes

Haha ja echt heel knap, ik heb alleen een paar stukjes terug gekeken.

1 like

Hahahahaha scherp

1 like

Heeft iemand tips voor leuke vlaamse youtubers zoals Pauline van LifestyleSpot?

Ik volgde haar een paar jaar terug, maar zie nu dat ze zwanger is, super leuk!

1 like

Klopt! En ze heeft echt een huge huis nu samen met haar vriend.

Wow dat nieuwe huis van de Huismuts is echt prachtig. Zo wil ik ook wel in quarantaine zitten.

(geen idee in welk topic ik dit moet plaatsen trouwens, deze of mommybloggers? Mods verplaats maar als dit niet goed is hoor)

5 likes

Wat was nou eigenlijk gebeurd met body & fit en die laura?

Zo maar echt dat huis is echt gigantisch! Hoe ze dat huis opgeknapt hebben is ook echt super mooi, vind ik.

1 like

De Hans Anders en Specsavers zijn nog gewoon open hoor!!!