Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Waarom liggen ze op de grond…?

21 likes

Ik denk omdat je er geen 4 tegelijk kan vasthouden? :joy: Nee geen idee, maar ik veronderstel dat dit de makkelijkste manier is om ze eten te geven ofzo

1 like

Nou ja ik mag hopen dat ze stoelen of een bank hebben in huis? :sweat_smile:

2 likes

Wat voor ritme hebben die kinderen dan wel niet? 3u :weary: En ik vind 6u al veel te vroeg.

1 like

Schijnt blanket training te zijn, die kindjes worden geconditioneerd om op dat doek te blijven liggen.

Sinds ik die roddel-fora over ze gelezen heb kijk ik echt met een hele andere blik naar hun, vind het een beetje eng. Ook hoe “perfect” alles lijkt, alles is echt tot in de puntjes uitgedacht af en toe.

5 likes

Ze legt ze volgens mij ook soms op een kleedje neer. Daar schijnt een hele denkwijze bij te horen.

1 like

Heb ik een revelatie voor ze: conditioneer ze om op een stoel te zitten :scream:

21 likes

Ik zou sowieso permanente stress hebben met dat behang, lijkt wel of er dalmatiërs tegen de muur aan zijn gegooid

59 likes

Ik vind het eerder zorgelijk dat mensen zonder context naar die videos kijken en denken ‘wat een perfect pinterest gezin <3’ ipv ‘holy shit welke religieuze sekte is dit?’.

46 likes

Ik krijg echt een dejavu bij dit. Volgens mij hebben we dit vorig jaar ook uitgebreid besproken hier haha. Het wordt gewoon een traditie. :sunglasses:

26 likes

Ik heb nu hun drie video’s gekeken maar ik heb zo veel vragen.

Werken zij?
Kenden ze die stellen van de andere chateaus al?
Uit wat voor gezin komen die twee broers? Op je 14e een piano cadeau??

Ik dacht even dat het de sims was :joy:

1 like

Hahahaha ik heb laatst ook twee uur lang filmpjes zitten kijken van haar! Ze heeft een Q&A opgenomen waar ze alle vragen beantwoordt die jullie ook stellen

Ohh spill the juice haha heerlijk.

Oh ik heb hier een hele tijd geleden videos van bekeken. Heel bizar…echt wel een beetje sekte achtig hoor.
Ook zo’n moment dat ze gaan barbecuen met enkel schijven courgettes en tomaten enzo…allemaal in t wit rond de tafel. Vind het eng.

4 likes

Holy shit dat is dus bijna 115.000 euro aan omzet?? Die komen de crisis wel door.

14 likes

Ik moest zo hard lachen toen ik voor het eerst hoorden over het kind dat KingJames heette. Dat is de Bijbelvertaling die wordt gebruikt door de meest conservatieve Engelssprekende christenen (echt mokerconservatief, zoals de Duggars, mocht iemand dat volgen), dus om je kind zo te noemen is… Tja. Sowieso zijn die namen excentriek

7 likes

En wat doen ze tijdens dat programma? Geluk zoeken?

3 likes

Heeft iemand die vlog van een uur van Charlotte Blitzbaum al gezien?

Misschien zijn ze familie van Jamie Oliver:

In July 2000, Oliver married Juliette Norton. They have five children:

Poppy Honey Rosie
Daisy Boo Pamela
Petal Blossom Rainbow
Buddy Bear Maurice
River Rocket Blue Dallas

8 likes