Echt gek om ineens een achternaam erbij te zien. Heb ik wel vaker als Youtubers die doorgaans online zonder achternaam door het leven gaan die ineens wel blijken te hebben.
Ik word fysiek boos van hoe erg zij zichzelf in een slachtofferrol plaatst. Verdomme Sanneke de enige persoon die iets van jouw leven kan maken ben jij zelf!!!
En dan kom je er achter dat ze verre familie van je is
Ik bekeek net wat random video’s… Holy cow. Je zou denken dat die kinderen wat minder hobby’s kunnen doen omdat ze met zoveel zijn, maar blijkbaar niet? Ze lijken me heel veel tijd in elk kind te investeren. Hun driejarige kan al lezen, de tweejarige doet elke dag 50x kopstand en sommige kinderen spelen ook nog instrumenten etc. Vraag me ook af hoe ze van Oz in Finland terecht gekomen zijn?
Is zij niet Fins? Ik vind haar er zooo fins uitzien haha. Was even vergeten dat zij bestonden maar blijf het zo bizar vinden, 10 kinderen meine gute.
Geen idee! Op YouTube zijn haar videos getagd met #Aussiemum en op Insta heeft de oudste dochter ook een Australisch vlaggetje in haar bio staan? Maar bizar inderdaad, 10 kids!
Ik vind het apart om je witte dochter Cleopatra te noemen. Krijg dan echt een error
Voor de liefhebbers van de gossip, hier wordt al jaren over ze gepraat haha: https://tattle.life/threads/taina-licciardo-toivola-ten-children-all-dressed-in-white-and-an-invisible-husband.237/page-11
Wow, ik keek net een filmpje met die oudste dochter en ze speelt piano, saxofoon, gitaar, kan drummen en doet aan breakdance, ballet en tapdance. Oh en ze is op dit moment Koreaans, Japans en Chinees aan het leren. Meine Gute. Als al die kinderen zoveel hobby’s hebben én ze nog homeschooled worden…
Ergens heb ik wel de indruk dat die moeder redelijk veeleisend is? (Geen idee of dit echt zo is, maar de oudste dochter mag enkel gezond eten als lievelingseten hebben bijvoorbeeld. Maar goed, ik baseer dit op 3 video’s die ik heb gezien)
Ohhhh die kindjes van Elise (BlondeTigers) zoooo schattig
Ja ze zijn volledig vegan. De 3 oudste zijn in Australië geboren. Ik dacht dat ze terug naar daar gingen verhuizen maar blijkbaar toch niet. Hun oudste zoon (21 denk ik) is ook ondertussen getrouwd en woont samen met de kopie van zijn zus haha. Natuurlijk hebben ze wel het voordeel door zoveel kinderen te hebben dat de oudste de jongenste wat opvoeden.
Ik zou al helemaal gek worden van 1 kind, laat staan 10. En dan ook nog de tijd vinden om zo uitgebreid te koken?? Ben vaak zelfs te lui om voor mezelf zoveel klaar te maken, laat staan voor 11 anderen en dan ook nog voor die kinderen zorgen… Hoe verdienen zij eigenlijk geld en zijn ze allebei fulltime thuis? Anders overleef je dit toch nooit?
Holy shit, ben je een uur bezig met je kinderen binnenroepen van het buitenspelen.
Welke naam zou jij een chihuahua geven?
- Omega Royal Fox
- Aphrodite Princess Bambi
- KingJames Ocean Fox
- Nefertiti Butterfly Bambi
- Shakespeare Winter
- D’Artagnan Angel
- Romeo Romeo Indiana
- Jerusalem Judge
- Cleopatra Tania Bride
- Leonardo de Valentino
0 stemmers
En een Mechelse herder?
- Omega Royal Fox
- Aphrodite Princess Bambi
- KingJames Ocean Fox
- Nefertiti Butterfly Bambi
- Shakespeare Winter
- D’Artagnan Angel
- Romeo Romeo Indiana
- Jerusalem Judge
- Cleopatra Tania Bride
- Leonardo de Valentino
0 stemmers
Ja, dat laatste vraag ik me ook af. Op hun eerste filmpje lijkt hun huis al best groot eigenlijk dus veronderstel dat ze best wel wat geld hadden voor ze begonnen met filmpjes maken?
Zal ook wel balen zijn voor hun dat Youtube strenger is geworden wat betreft content met kinderen.
Het huis waar ze eerste woonde is super groot maar dat is een vakantiehuisje die ze toen konden lenen van een familielid.
Taina is heel interessant om te volgen, vooral omdat je er gaandeweg achterkomt dat er steeds meer dingen niet kloppen.
Ze liegt over de leeftijden van haar kinderen, geeft haar 20 jarige zowel een iPhone als pop als cadeau , kind van 4 die toen nog luiers droeg, kinderen van 2/3/4 die ze hele pizza’s of trdnlek (zoete deegdingen) gaf, de oudere kinderen die allemaal een kamer moesten delen terwijl er een kamer dedicated was voor de kleding van Nefertiti en Aphrodite.
Op reddit heb ik ooit een keer super veel kunnen vinden over ze, even googlen! Die vader is onderdeel van een australische cult ofzo
oeh dit is heeeeel interessant haha
Heeeeel bizar! Ik ga even googelen.
–
Wat een bizar gezin. Die moeder staat in het midden van de nacht op voor haar drie uur durende morning routine, vermeldt even casual dat haar oudste dochter vertrekt voor haar 3am morning run (dat noem ik midden in de nacht maar oké)
Rond 6 uur gaat ze de jongste kinderen voeden… Ze voorziet hier dus 4 kinderen tegelijk van eten en dat is nog niet eens de helft van hun gezin? Ik heb hier geen woorden voor Ik zou in een permanente stresssituatie leven denk ik haha