Een tijd geleden ging het over deze mensen. Ze hebben hun familie ondertussen uitgebreid met 2 andere vrouwen! Ik ben zo gefascineerd hierdoor…
Omg hahaha biecht ik volg hen nog steeds
Hoezo is dit dan een ander verhaal? Jennie legde toch ook uit waarom ze het deed en verplichtte toch niemand? Die kreeg zelfs van mensen het verzoek of ze geld over konden maken zonder tegenprestatie.
Dit zit ernstig in mijn allergiezone
Heb je ook gelijk in. Het boshuisje verhaal heb ik alleen maar hier gelezen maar leek me meer als een luxe aankoop. Terwijl ik het idee heb bij Mayra dat het echt ook is omdat ze het nodig heeft. Maar inderdaad, verkeerde vergelijking.
Ben vaak meer een stille meelezer maar ik wil dit fantastische kanaal even met jullie delen:
Tot mijn verdriet is dit helaas geen zelfpromotie.
Dit doet me denken aan die moeder met al die kinderen in Finland. Ze stond altijd om 2 uur 's nachts op.
Volgt iemand haar nog?
Wauw wat vet zeg! Ik ga het volgen.
Taina Licciardo-Toivola moest even tussen mijn abonnementen kijken. Ik volg haar nog maar kijk het niet meer. Zijn nu pas verhuisd naar een miniblokhut waar de kinderen nog net niet opgestapeld liggen om ze er in te krijgen. Hebben ook een wereldreis gemaakt in een caravan.
Jaaa thanks! Ik was vergeten dat ze allemaal van die aparte namen hadden. Ze zijn ook naar Nederland gereisd. Ik ga zo even kijken
Jee, hoeveel geld moet je wel niet hebben? Werkelijk alles wat ze hebben en gebruiken is luxe.
Is er eigenlijk ook een serie waar ze vanaf het begin echt aan het klussen zijn? Dit is wel even een ander niveau dan de Meilandjes hoor.
God damn wat een droomman, hij kan werkelijk alles:
- een heel chateau opknappen
- scones bakken
- goud vinden
- gevoel voor stijl
- creatief, kan schilderen
- en hij kan ook nog eens gordijnen maken???
Dacht ff dat je t over Martien had lol.
Heet dat arme jong Romeo Romeo.
De fak
Kwam dit tegen op Facebook.
En dan de reactie van Sanne eronder:
Zij wil echt al jaren graag een vriend. Maar ik denk dus echt dat het haar zou helpen om niet tegen iedereen zo fucking gemeen te doen de hele tijd en mensen ook gewoon een kans te geven. Zij had toen ook een instagram over Tinder en jongens die haar een berichtje stuurde. Sommige berichtjes waren helemaal niet zo stom maar werden echt tot de grond afgebrand door haar.
Het is zo hip om bij dingen te roepen dat “niemand ze bespreekt”. Of als dat geroepen wordt zeggen “ik doe dat ook wel”.
Was leuk geweest als zn derde naam " Wherefort art thou" was
Ik zet 5 ekkies in op dat jij deze spelling hebt gegoogled
Duh.
Nja ik wou eerst waar zijt gij doen maar vond ik niet sexy genoeg