Oké vooruit, in ieder geval een uur minder uitstoot voor je instaperfect tulpenvernielplaatje
Sowieso is dit een probleem dat jaarlijks terugkomt. Dat toeristen en (wannabe)influencers die tulpenvelden vernielen omdat ze er doorheen stampen voor het perfecte plaatje. Dus fuck dat mens hoor, dat ze van niks wist. Je moet er uit wegblijven ook al is er geen Corona.
Vraag mij sowieso af of die nieuwe ‘‘vriend’’ niet gewoon voor de show is?
Wordt er dus echt al over hem gesproken als haar vaste vriend? Ik dacht dat woord “vriend” door de media werd gebruikt voor meer aandacht, maar het is dus aan?
Ja dacht ik eerst dus ook maar zag laatst een insta story van die Femke waarin je ziet dat Monica bij die guy op schoot zit op een bootje
Go Mas
Ja ik vind het ook een hele rare match eigenlijk. Het lijkt ook een beetje of die hele show is opgenomen om hem voor te stellen?
Heb ook wel de indruk dat Harry & Sandra (Lars’ ouders) heel erg hopen dat Lars en Monica nog terug samen gaan komen. En volgens mij wil Lars dat ook wel, maar Mo totaal niet. Heb wel met 'm te doen eigenlijk.
Vind het alleen dan wel weer jammer dat Laura naar mijn idee wat sassy reageert in haar stories. Met haar IG politie. Het is logisch dat wat je zegt en doet als influencer onder een vergrootglas ligt. Daar kies je ook zelf voor. En het is groot in het nieuws geweest dat je NIET naar tulpenvelden moet gaan. Dan leef je echt onder een steen als je dat gemist hebt. En sowieso wat Luna ook al zei, is het sowieso zonder Corona al asociaal genoeg om in iemands anders tulpenveld te gaan staan omdat jij de perfecte insta picture wilt.
Ah dat wist ik niet! Maar ik wilde vooral rechtzetten dat boeren dit niet alleen verwijderen voor die influencers, helaas wel veel te vroeg. En ze worden al zo hard getroffen door de coronacrisis.
Je kunt ook hartstikke mooie tulpen kopen in de winkel, veel leuker en kun je er ook foto’s mee maken. Een bosje puur geluk op tafel, wie wil dat nou niet!
Ik vind dit soort blogs (eigenlijk alles wat ver van mijn eigen wereld afstaat) interessanter dan de zoveelste blabla Rebecca blabla Instagrampersoonlijkheid.
Ze had die auto nodig voor een veld naast de deur? Of staat hier iets heel anders.
I call it bulllshit
Deze vrouw is naar Nederland gekomen om een veld tulpen te bekijken?
Ok
Ik woon hier zon 25.5 jaar en ik heb maar 1 of 2x een fucking tulpen veld gezien…
Ik ga liever in spanje wonen om daar tappas te bekijken.
Of sangria te drinken
Was haar vorige woonplek een Japanse toerbus ofzo
Google leert mij dat deze meid 3 jaar in Spanje heeft gewoond. Dan snak je natuurlijk naar die bloembollen, na een mensenleven in Spanje te hebben gezeten.
Dat is niet het eerste waar jij naartoe gaat als je terugkomt van je vakantie ofzo?