Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Dit snap ik echt niet hè. En dan ook nog in de reacties neerzetten waar die tulpenvelden zijn.
Je hebt als influencer zoveel bereik. Laat het gewoon. Bonnie deed dat van de week ook al.
Tulpenboeren verwijderen de tulpen nu massaal door mensen zoals hen.

8 likes

Gelukkig reageren er ook veel mensen onder die zeggen dat het niet kan.

18 likes

Ik lees haar blog ook altijd! En voel me dan lui omdat ik niet in het weekend om 5 uur opsta om drie wasmanden weg te werken, twee broden en een taart te bakken en vier paar sokken te stoppen.

Maar ach, Arie :frowning: zo sneu voor ze…

4 likes

‘Op zoek’, ‘gevonden’, maar het is wel gewoon bij ze om de hoek guys!

30 likes

Ja leuk hé zo lekker flaneren in de bollenstreek terwijl door mensen zoals hen boeren alles verwijderen en super veel inkomsten mislopen

Gelukkig hebben we de fotos nog- momentje

17 likes

Pfff ja en ook die Rebecca Denise (??) al afgelopen weekend met een soortgelijk bericht en direct zo’n aanvallend toontje in haar caption. Ik snap al deze mensen niet.

2 likes

Maakt niet uit toch? Ze zet er ook nog bij waar het precies zodat anderen er ook lekker naar toe kunnen om de perfecte insta foto te maken. En ze heeft een voorbeeldfunctie. Mede door haar verwijderen boeren de velden nu.

Maarja alles voor de perfecte insta feed toch :woman_shrugging:t3:

1 like

Was ook sarcastisch :wink:

Ze bedoelde het sarcastisch aangezien Laura zei dat ze op zoek gingen

1 like

Ze zegt dat ze het niet wist.

Wel handig dat dat hol waar ze woont toevallig net om de hoek is van de tulpenvelden!

En Suzanne gooit nog even het ‘mensen bemoeien zich tegenwoordig overal mee!!’ uh ja misschien omdat dit probleem niet opgelost wordt als we het niet collectief bestrijden.

2 likes

Tulpen worden sowieso verwijderd. Die velden staan alleen maar vol omdat door het koppen van tulpen de bollen sterker worden, die worden dan weer verkocht. Maar nu dus eerder, waardoor de bollen misschien zwakker zijn.
Wel een kleine nuanceverschil, alleen alsnog achterlijk dat mensen het doen. Vooral als influencer, je beïnvloedt juist mensen zo’n foto te nemen, maakt niet uit of je daar alleen was of met honderd mensen.

11 likes

Ah sorry had de sarcasme niet door :sweat_smile:

Moet wel zeggen dat ik vind dat Laura het wel goed oppakt, vrij sportieve reactie van haar

3 likes

Ze heeft hem ook al verwijderd zie ik!

2 likes

“““om de hoek”””

Is de Bollenstreek het nieuwe Amsterdam en Hoorn het nieuwe Amstelveen?

18 likes

Nee ze woont in de buurt van midden Beemster dus niet de Bollenstreek van rond Lisse

5 likes

Niet alleen worden de bollen sterker ook heeft de boer dan genoeg tijd om alles te laten keuren. Doordat ze nu eerder beginnen met koppen kunnen heel veel bloemen niet gekeurd worden en hierdoor wordt de export van de bollen heel erg lastig. En aangezien heel veel boeren draaien op de export is dit eerder koppen een gigantische schadepost. (Sowieso snap ik niks van al die mensen die ik wanneer dan ook door de velden stampen. Het is iemands werk, iemands grond. Je gaat toch ook niet iemands achtertuin staan omdat het er zo leuk uitziet :worried:)

11 likes

en jorg zelfs zei in zijn vlog dat hij gelooft dat mensen zich ziek kunnen denken…

Hier bij hoorn zijn ook veel tulpenvelden maar volg haar verder niet dus als ze er voor naar de bollenstreek is gereden :raised_hands:t3:

3 likes

Goed dat ze hem heeft verwijderd, jammer dat ze de foto in eerste instantie gemaakt heeft. Ook jammer dat dit soort commentaar niet bij Bonnie en anderen (weet ff niet meer wie) doordringt

5 likes