Excuse you, Alwina. Vergelijk je haar emigratie nu met een vakantie??
Ik zou niet DURVEN. Maar goed ik ga ook nooit op vakantie, ik ga enkel ~op reis~.
Ah haar hoofd gaf me al 6 weekse taalcursus in Malaga en verliefd geworden op een locale duikinstructeur/flamencodanser/tourguide vibes
Of iemand die een maand ‘in het buitenland heeft gewoond’.
Echt precies dit ergert me zo idd
De bloemensector heeft juist steun nodig. Zoveel bedrijven staan op omvallen nu en ipv de sector te steunen door bloemen te kopen en daarmee op de foto te gaan, maken ze een foto die de sector niet alleen niets oplevert maar zelfs schade toebrengt
Inhalig zelfzuchtig gedrag bleeeeh
De stories hierna nuanceert dit wel een beetje:
Vind Laura normaal een leuk mens maar dit is niet zo’n slimme actie.
Ja die tieten blijf ik me ook over verbazen joh
Haha nee dit is een beetje flauw (al heeft ze haar spaanse vriend wel ontmoet tijdens exchange haha) maar ze heeft wel echt jaren in Spanje gewoond, spreek vloeiend spaans, heeft ook voor de lokale televisie gepresenteerd daar, etc. Dus ik wil haar wel iets meer credits geven dan zoals jullie haar nu afschilderen
Ze snapt het blijkbaar nog steeds niet want quarantaine of niet: je hoort niet op die velden te komen. Nu niet, morgen niet, volgend jaar niet. Het is ook echt niet zo dat dit pas sinds de quarantainetijd/coronatijd is ingevoerd, dit geldt al jaren. Boeren roepen al jaren op om dit niet te doen omdat hun hele oogst naar de klote gaat.
Je gaat toch ook niet op een aardappelveld liggen?
Ofja er zullen vast mensen zijn die dit doen wantja levert vast artsy foto’s op, maar ook dat hoort niet.
Ja hier ben ik weer en ik wil toch weer even een tegengeluid geven
Ik woon zelf dus in een een gat, niet zomaar een gat, maar echt een uitgestorven hoek. Midden tussen de bloemenvelden en landerijen en alles. Heb zelf nog nooit hier iemand zoals een influencer tussen de bloemen zien liggen poseren, maar ik maar zelf wel vaak foto’s van de omgeving omdat ik mezelf dagelijks tussen deze taferelen bevind. Als ik nou een foto wil nemen van een prachtig bloemenveld, waar ik dan VOOR sta en niet er middenin…letterlijk geen enkele boer of teler die dan zegt: “scheer je weg”.
Denk dat het vooral is omdat die meiden zo graag ook hun eigen hoofd op de foto willen dat er dan kritiek komt, maar bij zo’n foto als Bonnie zie je toch duidelijk dat ze voor de bloemengrens ligt en niks kapot maakt dus ik zie echt het probleem niet.
Als je nou midden in een bloemenveld gaat liggen rollen en stampen, ja dan ben je een eikel, maar wie zegt het dat het verboden is om voor een bloemenveld te staan en een foto te laten nemen?
Wie is jouw avatar eigenlijk?
Een ommetje… met de auto…
Dacht dat ik lui was.
Maar als je er basically voor naar Nederland komt is het wel anders, dan knakken tulpen veel minder snel
Plus dan heb je er wel meer recht op itt de rest van Nederland die er niet mag komen.
Niemand zegt dat je niet voor een bloemenveld mag staan? Volgens mij is de kritiek erop gericht dat je er sowieso niet in moet rollen en stampen en is er nu duidelijk ivm corona extra opgeroepen dat mensen daar weg moeten blijven. Dan moeten -zeker influencers- niet doodleuk (ook voor!!) het veld gaan staan voor foto’s want wat doe je daar sowieso? Je moet zvm binnen blijven.
Ah hierna kon ik niets meer zien!
Je ziet Monica ook ineens in de sportschool
Nu weet ik zeker dat alles aan die serie nep is
Je moet er geen uitstapje van maken nee, even leuk naar de bloemenvelden. Dat is niet perse de bedoeling.
Maar het is ook heus niet verboden om in je auto te stappen om beetje rond te rijden en als je dan een bloemenveld ziet waar niemand is ben je echt niet een ‘corona terrorist’ als je even uitstapt voor een foto hoor.
“Maar waarom ga je nu een autoritje maken” is natuurlijk de vervolg vraag, nou omdat het mag.
Bewijze van
Terwijl men ze in WOII de neus uit kwamen. Tijden veranderen schijnbaar.