Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik kijk niet zo vaak naar vlogs van Enzo maar heb dit gewoon helemaal gekeken (oke af en toe doorgespoeld) haha.

Ik vind dit echt leuk gedaan, moest echt hardop lachen toen Enzo “tfoe tfoe” riep op 49.50.

Ik dacht wel sheeshhh wie gaat die troep opruimen hahaha.

6 likes

Ik keek ook de vlog van Nina bij gebrek aan beter in deze quarantaine tijd. Erger me sowieso al aan haar, maar nu met die overduidelijk recentelijk gezette highlights al helemaal.

En ja, ik ben ook gewoon jaloers want mijn uitgroei is niet om aan te gluren.

3 likes

Vind dit oprecht de meest ongeloofwaardige uitspraak ooit.

Ik wil het ook.

7 likes

Mensen verzinnen altijd smoesjes voor zichzelf om zich naar de buitenwereld te verantwoorden

2 likes

Vind sowieso dat ze leuke dingen verzinnen! Net als de enzolympics

2 likes

Haha deze vlog was echt super leuk ja, heb de schrikmomenten steeds terug g gespoeld omdat ik de gezichtsuitdrukkingen zo grappig vond haha

1 like

@Canvastas die moet ik nog kijken maar ik vond de naam al geweldig haha!

@MACdonalds hahah jaa dat ene momentje dat die Mees ging gillen :rofl:

Hahahaha ja idd, maar ook die scheve blikken van enzo als hij wil zien of myron er staat en hij het niet ziet omdat hij tegenlicht heeft. En die fucking bange Lars continu hahaha

2 likes

Hier moest ik ook om lachen hahahah

Weet je nog welke video dat is? Van die smoothie.

1 like

Ooh hahah ja en idd Lars :joy::joy:

Zij is echt mijn BEC. Dat stemmetje en altijd eerst zeggen dat ze er niet uit ziet.

2 likes

Ik lees altijd de blog van een gereformeerde vrouw die echt een alleskunner is en werkmentaliteit heeft waar menig Instagram-coach nog wat van kan leren. Maar nu lees ik dat de kat die ze pas hadden geadopteerd is doodgereden door een politiebusje. :frowning:

4 likes

Ja, ik las het vanochtend. Vind het echt zo sneu voor ze. Ze hadden Arie ook pas net

ah wat naar

Ja en ook voor die dochter dan heb je het al zwaarder door gezondheidsproblemen en dan is een poezenmaatje juist zo fijn om te hebben.

3 likes

Quote uit de caption bij een foto van Sanny:

Zoals ik vandaag in mijn vlog vertel ben ik weer als een malle dankbaarheid aan het voelen voor alles en iedereen en het werkt want er is zoveel flow, overvloed en vooral: SLAAP! Halleluja! We slapen na 1 jaar en 9 maanden weer gewoon de hele nacht door met z’n allen.

Het werkt, als een malle dankbaarheid voelen. Maar hoe zit het dan met de afgelopen 1 jaar en 9 maanden. Toen was er een gebrek aan slaap. Voelde ze te weinig dankbaarheid? Paste ze de law of attraction niet juist toe? Zat ze in een lage frequentie? En wat was er dan eerder, het gebrek aan slaap, of het gebrek aan dankbaarheid? Zoveel vragen, waar we waarschijnlijk nooit antwoord op zullen krijgen.

99 likes

hahahahaha

En niet te vergeten: ze heeft 2 weken (mogelijks) corona gehad. Terwijl ze op Instagram nochtans zo gepromoot had om vooral jezelf gezond te visualiseren.
Visualisatie gone wrong???

22 likes

Ik dacht dat het over Sanneke ging en zat al helemaal zo te lezen :eek: :eek: :eek:

1 like