Ik dacht dat Joey bouwvakker was. Hoe kom ik daarbij?!
In een reactie op een foto op haar Instagram zei ze dat het door de belichting kwam. Maar vind haar haar in de vlog ook lichter overkomen. Heel gek.
Irrittainment ik kijk ze ook lol maar die highlights had ze 3 weken geleden ook al wel (verder terug heb ik niet gekeken)
Ik verbaas me elke keer weer als bedenk dat ze maar een paar maanden jonger is dan ik. Man man man wat een kleuter is dit.
Is dat onmogelijk dan?
Ik vind Tiktok echt heel leuk. Soms lig ik 3 uur lang in bed die videos te kijken.
Niet onmogelijk, maar als je je aan de regels houd ga je niet naar de kapper.
Misschien heeft ze het zelf gedaan bedoel ik?
Als je haar al een keer gebleekt is, is het niet evident om het zelf bij te werken tenzij je enige kennis hebt van hoe bleek en toner en alles uitpakt. Om nog maar te zwijgen van hoe arbeidsintensief highlights kunnen zijn haha.
Ik heb het laatst ontdekt en vind het ook echt leuk, voor je het weet lig je het hele weekend in bed die filmpjes te kijken.
Wel nog een stapje erger dan Instagram vind ik, de meeste mensen op TikTok vinden zichzelf nogal leuk met hun sexy dansjes etc.
Ik kijk geen dansjes eigenlijk!
Voor mijn gevoel is tiktok een combi van junior song festival dansjes, versnelde tutorials en dubsmash filmpjes (kennen jullie die app nog haha was ook ff een hype in 2014 of zo).
Ik praat nu ook op die zeurderige MaAAaAM manier. Zon heerlijke filter vind ik dat
Ja hij was/is kok, daarom kookt Lotte altijd. Omdat hij dat al voor zn werk deed en zij toch thuis zit ofzoiets
Irritainment same, maar ziet er wel echt geverfd uit
Ik hoor gewoon die zeurstem in mijn hoofd als ik dit lees. Snap oprecht niet waarom ik nog kijk, heb toch wel een soort van fascinatie voor haar. Gecombineerd met lichtelijke jaloezie, naar dat huis/haar figuur. Maar dan praat ze en dan denk ik; pfieuw. lucky me.
Ze is wel echt het type: knap, tot ze haar bek open trekt.
ik heb stiekem wel een crush op haar broer
Had ze dr tas op een stoel liggen terwijl de trein vol was? Want dat kun je Nina echt niet kwalijk nemen.
Wisten jullie dat Anna ooit op een dag wakker werd en geen zoet meer lustte???
Oh dubbelpost maar ik vind Nina ook vreselijk. Ze doet me altijd denken aan Veruca van Sjakie en de Chocoladefabriek. Lekker krijsen tot je je zin krijgt.