Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik word zo agressief van mensen die tussen de bloemen gaan staan. Is toch niet jouw eigendom en terrein??? Zo asociaal.

4 likes

Vine was echt de shit, vooral omdat mijn spanningsboog die 6 seconde echt lekker kon handelen

8 likes

Zie er nog wel veel kritische tussen staan met veel likes

De fotoshoot van Bonnie :neutral_face:

Sorry ik kan het niet meer aan.

99 likes

Tenminste wel 1,5 meter afstand zo

15 likes
21 likes

:laughing: Moet hard lachen om deze foto en jouw reactie erbij

3 likes

Rechtstreeks naar influencers in the wild

Ik vond het zelfs een beetje naar om te zien haha. Ze kijkt zo pijnlijk en die struggle met die handen. Misschien had ze Joey moeten vragen om mee te doen, want het wedstrijdelement was wel leuker geweest :joy:

Die Anna Nooshin weet van gekkigheid ook niet meer wat ze moet doen om nu relevant te blijven he? Wat een rare video’s maakt ze steeds die niet bij haar passen? En die tea video’s waarin ze opeens geforceerd open is :roll_eyes: not buying it

9 likes

Wat doet Joey van Lotte (LovesBeauty) eigenlijk van beroep? In mijn hoofd is hij kok maar ik weet eigenlijk niet waar ik dat op baseer.

1 like

Ja ik dacht dus dat hij nooit kookte omdat hij op zijn werk al de hele dag achter het fornuis staat? Geeeeen idee waar ik dit vandaan haal :sweat_smile:

Nee hij was eerder kok maar werkt nu op kantoor voor een of ander sportmerk dacht ik

(waarom weet ik dit)

7 likes

Ja hij was kok indd. Wat hij nu doet weet ik niet.

Nu ik toch zuur zit te zijn; vind al die filmpjes op insta met dat bord op je hoofd met welke Disney/beroep/brood/etc je bent waarbij je dan hun gezicht zo gek plooien en heel verbaasd kijken super irritant en niet boeiend

41 likes

Hallo ze kan goed dansen hoor zegt ze zelf, maar net niet goed genoeg om er iets mee te doen zegt ze…
Ik vind haar altijd zo kinderlijk, door deze filmpjes nog meer.

20 likes

Lotte heeft weleens gezegd dat hij bij de intersport werkt en bij heeft daar weleens shirtjes van aan ook ik de vlogs (wel weer lang geleden dat ik dat gezien heb volgens mij)
Of decathlon een van de twee haha

3 likes

Hahahaha kijk al die dansfilmpjes wow echt maximum cringe wist niet dat ik zoveel plaatsvervangende schaamte kon voelen

11 likes

Ik vind deze filmpjes nog erger dan het feit dat ik van dinsdag tm zaterdag van 12 tm 5 op werk aanwezig moet zijn zonder dat we open gaan.

58 likes

The ultimate cringe fest

1 like

Heeft Nina nou deze quarantaine periode der haar geverfd? Ze zegt er niks van maar ik spot toch echt ineens highlights zonder uitgroei.

Vraag me niet waarom ik haar vlogs nog kijk. Iets met irritainment, heb ik hier geleerd .

2 likes