Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik heb nog nooit een tiktok gezien

15 likes

Ok boomer

20 likes

Ok geen echte blogger maar aangezien ze nu vlogs maakt en ik het echt een aanrader vind wil ik het toch delen:

Zij is een radiopresentator in België en maakt echt toffe video’s op haar Instagram. Lekker kort en krachtig, goed geedit :ok_hand:

10 likes

Hahahahahahahaha wat 'n hark.

(Ik kan zelf ook voor geen meter dansen hoor maar post mezelf dan ook niet dansend online)

14 likes

Haha als dit al een hark is durf ik helemaal nooit meer te dansen​:sob::sob::sob:

9 likes

Dance like no one’s watching!!! Gewoon niet op Tiktok zetten.

22 likes

True en verder dans ik in toch alleen in ‘de club’ en daar boeit het me niet #turnup

5 likes

Niet beginnen over de club dan word ik emo.

81 likes

Ik vind sowieso dat er maar heel weinig 18+’ers zijn die fatsoenlijk wegkomen met tiktok.

Heb sowieso even gemist sinds wanneer tiktok een ding is onder mensen die niet meisjes in dezelfde kleding, in de onderbouw van de middelbare school zijn.

Edit: vind het daarnaast sowieso jammer dat volwassenen een platform dat recent nog onder vuur lag vanwege zijn minimale bescherming van jongeren tegen mensen met verkeerde bedoelingen (tiktok treedt bijna niet op tegenover seksuele intimidatie waardoor tienermeisjes veel nare berichten ontvingen) én dat mensen die niet in het imago passen (lhbti, mensen met een handicap) actief weert (het algoritme selecteert hun videos eruit om zogenaamd pesten te voorkomen) en buitensluit, omarmen.

29 likes

Same

Hahahahaha

Ken je deze pagina op Instagram al? :stuck_out_tongue: https://www.instagram.com/influencersinthewild/

3 likes

Wel ironisch dat Monica nu een give away doet met zooi uit haar huis dat meer waard is dan al die troep in haar betaalde doos

37 likes

Het is gelukkig meer dan alleen die kut dansjes, vind het een beetje vine achtig met ook super veel humor en dieren filmpjes hahaha

4 likes

Ze verwijderd en blokkeert je dan :slight_smile:

1 like

Ervaring? Wat had je gezegd?

Ik zie een nieuwe video van anna nooshin staan, maar wat een lelijk lettertype in de thumbnail, ziet er beetje amateuristisch uit zo.

Ze gaat iets van koekjes bakken met dr vriend maar ze gaat staan kokhalzen als hij boter open maakt en als het klaar is dan proeft ze niet eens die browniecakeding want zij houdt eeeeecht niet van zoetigheid. :sweat:

10 likes

Ik zette uit pure verveling een vlog aan van Rodanya. Wow zij is wel echt het toppunt van ignorant hoor. Ze gaat gewoon naar haar familie, afspreken met vriendinnen (niet op 1,5m maar ze heeft een ontsmettingsspray gebruikt :woman_shrugging:t2:), samen met haar vriendin op straat zitten en een taartje delen. En maar klagen over hoe zwaar het allemaal is om binnen te zitten en hoe zielig het is voor haar baby van 3 maand (“zo saai voor hem”). Waar kijk ik naar???

10 likes

Nee, heb geen Instagram en die pagina staat op privé dus heb geluk denk ik haha