Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Bij de ‘who is most likely to’ tag vonden Sarah en Lotte wel dat Bonnie most likely to een trio hebben is

1 like

Ja ik denk wel dat Bonnie wilder is dan Nick, zie haar wel een trio hebben met boudewijn ofzo HAHA

Moet ineens denken aan het egf dat er ineens iemand was die zei dat ze bij Bonnie op de middelbare zat. En dat Bonnie ik citeer “Allemaal vieze sex dingen” deed.
Heeft ze nooit verder uitgelegd hoe en wat

41 likes

Iel heeft Bonnie seks???

Vieze sex !

2 likes

Canva is het nieuwe paint.

4 likes

Ik heb echt hardop gelachen om deze

5 likes

Ik ben echt judgemental AF maar ‘wait for N to take me on a dinnerdate’ terwijl je zelf een mega succesvolle vrouw bent? Are you kidding me?

*Dit is José Veldsla btw.
@moderators mag een screenshot van een instagramverhaal? Anders beschrijf ik het in mijn eigen woorden.

(Disclaimer: ik vind het heerlijk als mijn vriend me mee neemt op een date maar ik ga daar echt niet op zitten wachten, laat staan als we straks weer van alles mogen.)

15 likes

Ja hallo zeg is de quarantaine over en een van de eerste dingen die je gaat doen is “zitten wachten”? Wat heb je de afgelopen maanden dan gedaan? Ik heb al allerlei date-ideeën bedacht waar ik mijn vriend mee naartoe sleur zodra het weer mag hoor, kom op, beetje initiatief tonen

34 likes

Jij verwoordt het nog veel beter maar dit bedoel ik precies! :raised_hand:

2 likes

Wie post dit?

2 likes

Jose veldsla

4 likes

Omg ik dacht Bonnie omdat het daarvoor over haar ging en Nick
Zat al te bedenken sinds wanneer ze in het Engels communiceert

4 likes

Ik kijk nooit naar Darcy’s video’s maar vroeg me opeens af waar ze gebleven was. Haar tweeling is zo gegroeid. Echt schattige kinderen.

Is wel zichtbaar dat ze echt probeert te cashen van haar kinderen.

6 likes

En weer lekker gepikt van Amerikaanse youtube

1 like

Lijkt eerder een kopie van het Stanford marshmellow experiment?
(Ik weiger de video te kijken, dus weet het niet zeker)

10 likes

Can relate :joy:

Niet echt een You tuber, wel een influencer maar Mayra Louise heeft nu ook een tikkie openstaan voor als je haar de crisis wilt doorhelpen…
Echt No shame

28 likes

Maar ze legt wel uit waarom ze dit doet en ze verplicht je toch niets? Ik vind dit echt een heel ander verhaal dan iemand die een huisje in het bos wil kopen.

7 likes

Nee tis natuurlijk sowieso nooit verplicht. Maar ja ik vind het nogal wat om een tikkie open te zetten. Maar idd iedereen is er vrij in om er wat mee te doen.

3 likes