Die caption, wauw.
Echt wat een onzin is dit überhaupt, ja het is prachtig, fiets erlangs op het fietspad op een zonnige coronaloze vrije dag, maar blijf gvd met je poten uit andermans tulpenveld!
Er was niemand omdat er vrij duidelijk gezegd was dat je moest opbokken van de tulpenvelden. Nadat er keiveel mensen lekker overheen walsten alsof dat überhaupt normaal is.
Ik heb echt zonder overdrijven minstens 10 influencers voorbij zien komen afgelopen weekend met een foto in de bollenvelden en een caption zoals die van Bonnie. ‘HiEr wAs vErDeR nIeMaNd dUs jUlLiE hOeVeN nIeT gEliJk tE oOrDeLen hoor!!!’
Sarah en Lotte waren vorige week ook al bij die bloemenvelden. En dat alleen voor zo’n achterlijke foto :’) Tijdens deze coronacrisis komt echt de ware aard van vloggers naar boven.
Ik kan en wil er maar niet aan wennen dat mensen serieus op zoek gaan naar locaties voor een instagramfoto? Het ziet er zo debiel uit, zo’n mens helemaal opgedoft met als doel een foto van zichzelf te maken om met andere mensen te delen?? Ik kan die foto’s ook nooit mooi vinden, zo ijdel en gestileerd. Je weet gewoon dat ze daar idioot stonden te poseren op iemands werkplek. Die pesticiden kunnen dan toch wel een upgrade gebruiken.
Haha dit zat ik ook al te denken. Dit is toch de droom? Niet meer om 5:00 op staan, niet meer mensen weg photoshoppen…
Uiteraard nul kritische reacties op Vanilla-bon.
Ja hoe kan dit? Verwijdert ze dat of durft niemand het omdat je dan alle bonbonnetjes over je heen krijgt
En niet alleen dat. Ook influencers die dan ergens heen gaan een dagje en serieus meerdere outfits meenemen zodat ze meerdere instagram fotos kunnen maken.
Of op dure vakanties gaan met als doel om instagram fotos te maken.
Kan daar echt niet met mijn hoofd bij. Lijkt me vreselijk zo leven.
Ook niet op Sarah en Lotte. Hoe dan? Overal in het nieuws dat je niet naar die velden moet gaan en gewoon in je eigen buurt moet blijven. Hoe durf je dan zo’n foto te maken én nog online te zetten? Ik begrijp het echt niet.
Ja of een nietsvermoedende persoon die rustig koffie zit te drinken vragen om op te schuiven omdat ze fotos van buiten naar binnen in t koffietentje moeten maken terwijl ze doen alsof ze een croissantje eten.
Ik bedoel het juist positief: ze zegt zelf dat ze ook niet perfect gevonden wilt worden. Heel open van dr dat ze dat (stoornis) had. Heb heel veel bewondering voor Joy. Hardwerkend meissie met een duidelijke missie.
Haha ik heb even gekeken (heb zelf geen profiel maar je kan t gewoon bekijken via de browser) en inderdaad zeg heb t zonder geluid gekeken en dan valt het extra op hoe ongemakkelijk het is hahaha
De instagram comment sectie is echt precies zoals de blog comments van vroeger hè? Alleen maar lovende woorden plaatsen in de hoop dat mensen op jouw pagina klikken.
ik vind de filmpjes van Negin Mirsalehi echt onwijs cringy, kan het echt niet aanzien.
Hahhaha die met die zure mat. Dit vindt toch niemand boeiend om te zien
hahaha die van Lotte zijn inderdaad echt extreem cringey. En die van Negin inderdaad ook wel, heb altijd het idee dat zij zichzelf zo serieus neemt online.
Maar, ik ging even die van Romee strijd kijken (kijk haar vlogs altijd) en moest om die wel lachen hoor https://www.tiktok.com/@romeestrijd?source=h5_m (kijk even die met de milkshake haha)
Jeetje wat is zij toch perfect
Ik heb echt nog nooit van m’n leven een leuke Tiktok gezien