Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

O ja, dat vind ik inderdaad ook minder! Die stukjes spoel ik ook vaak door. Volgens mij doen al die vloggers dat zelf-analyseren vroeg of laat wel. Het kan toch ook gewoon niet goed zijn om jezelf zó veel te zien?! Om zo met jezelf bezig te zijn de hele tijd? Maar dat is weer een ander onderwerp natuurlijk :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik moet iets in deze barre tijden en ga maar beginnen bij vlog 1 van Bonnie haha

4 likes

Als jullie dansende Alwin irritainment vinden, dan is de nieuwe vlog van Tien van Wil ook een feestje om te kijken

7 likes

Ruimen jullie ook altijd je berging op met een tasje om?
Laat het weten in de comments!

128 likes

Ik zag net die :+1:t2:252 staan en ik dacht meteen: wat lelijk dat er geen spatie tussen het duimpje en het getal staat. Maar de post van @Jammerwel verklaart wel het een en ander :joy:

8 likes

Ik vond dat zo random en irritant. Gelukkig deed ze 'm later af.

1 like

Mn nieuwe favo youtuber

17 likes

Sinds wanneer is Joy van Beautynezz zo volwassen en gegroeid, ik zie haar nog voor me als toen ze 13/14 was haha :scream:

90 likes

Ik ben ook steeds weer in shock als ik een foto van haar voorbij zie komen, wat een knappe dame!

4 likes

Ik zou zo onzeker worden als ik zo’n perfecte Joy in m’n klas zou hebben op die leeftijd :joy:

51 likes

Haha ik ook. Bij haar heb ik ook het idee dat ze naast heel knap ook nog eens heel aardig en leuk is, dat maakt het nog erger haha

47 likes

Hahahaha is leuk he kijk dit ook altijd
Vind ook de andere games die hij speelt grappig dat episodes en een of ander middeleeuwen spel

1 like

Ja en dan hebben ze ook nog eens talenten zoals zingen ofzo.

3 likes

Behalve als je weet dat ze een jarenlange dwangstoornis hebt gehad.

Je bedoelt het vast niet zo, maar dit klinkt heel vreemd.
Sowieso eigenlijk de comments over haar perfectie, laat die meid lekker

7 likes

Ja haha dit, vind het aan de ene kant heel mooi dat ze zo’n duidelijk doel heeft, maar aan de andere kant… je hebt nog helemaal niks en het nu in deze coronatijd al helemaal niet.

1 like

Vinden ze wel iets op hoor:

3 likes

Oh echt top als influenzas zich naar andere vergelijkbare gebieden gaan begeven dan kunnen de hordes op ideeën gebrachte volgers dat na-apen en dan maken we straks nóg meer bloemenvelden kapot. Geeft niks, is tenslotte niet het inkomen van tulpentelers toch? :roll_eyes:

20 likes

“eR wAs NiEmAnD hOoR!!”

Ja behalve jij dan, trut.
Als iedereen zoals zij denkt, zitten we alsnog met 100 man op een fucking bloemenveldje.

71 likes

Yoooo die Alwin! Mijn god, niks is heilig voor gingers!