Hahaha oh wat errag
Hahahaha in dat stukje van de screen begon hij te janken over dat de wegenbelasting ZoOoOOo duur is âwaar hij woontâ.
Bruhh je doet echt alsof je in Genève woont ofzo gewoon Roffa
Hahahaha mooi icm je gebruikersnaam. Exact mijn gedachte
Hahahahahah wow jij bent scherp. Ik heb echt lang moeten kijken voordat ik zag waar jullie om lachten haha. Maar kan echt niet haha
hahahahahaahhahahahahahahahahahaha geniet0n
Kan iemand het mij uitleggen
@Falkor hmm misschien doe ik dat wel haha
@GroenTakje idd HHaha heel jammer wel
@Jetlag hahaha @Roguee kwam ermee dat ie wel geshopt moest zijn. ff teruggezocht onder de vorige vlog en in 1 seconde gevonden
Ik weet niet waarom maar ik vind het zĂł grappig dat jij zo anti-Alwin bent.
Zo grappig hoe hier elke week zo heerlijk gehaat wordt op Alwinâs nieuwe video. Love it
Ik mag haar forumnaam alleen niet veranderen naar Alwina
Maar haar ondertitel wel
Ik dacht dat we van Melania Trump niet meer mochten cyberbully-en?
Waar komt het eigenlijk vandaan, wanneer is het begonnen? Tijdens zijn dating vlogs waren de meesten nog wel positief over hem toch? Ik merk dat ik soms een beetje wordt beinvloed door wat ik lees op het forum, dat ik toch met andere ogen naar youtuber ga kijken zoals naar Alwin⌠Weet niet of dat goed of slecht is haha.
Nee ik durf wel te zeggen dat de algehele tendens hier/op egf over Alwin ook toen hij samen was met Saske al niet al te best was.
Hij is nu gewoon heel erg argant.
Vroeger was het volgens mij niet echt geaccepteerd om iemand ongenuanceerd af te kraken.
Haha oke. Ik heb meer het gevoel dat Alwin veel beter tot zijn recht zou komen als filmmaker/documentairemaker, zonder zelf in de hoofdrol te spelen. Want ik vind wel echt dat hij uitmuntende vlogs maakt, veel en veel mooier en creatiever dan al die andere zooi. En tĂłch is het meestal niet heel prettig om naar te kijken. Ik denk, omdat de soort vlogs die hij maakt (dus dat thuis beetje keuvelen etc) meer iets voor vrouwen is, en vrouwen kijken liever naar vrouwen, want daar kan je je tenminste nog mee identificeren. En als hij per se een thema aangrijpt, vind ik juist weer dat hij te krampachtig zijn best doet om er iets âmooisâ van te maken, en dan mis ik weer zijn personality. Toch vind ik hem âarrogantâ noemen te kort door de bocht hoor. Volgens mij is het gewoon een enorme tobber en doet hij te veel zijn best (?). Goed, ik sla weer helemaal door in mijn lap tekst zie ik pff
Mee eens. Hij heeft best goeie ideen enzo voor vlogs en hij edit en filmt het wel leuk. Alleen door hem als persoon komt het idee niet helemaal tot zn recht. Zon budget challenge is echt een leuk idee. Maar hij zeurt dan steeds zo en cheat vet veel. Dan denk ik ja doe het dan gewoon niet joh
King net-niet.
Ik vond hem leuk tot hij zichzelf zo ging over-analyseren. (Hij is overigens niet de enige vlogger die dat doet, Mascha doet dat ook vind ik.)