Vriend van Roosmarijn Koster (fashion kringloop youtuber)
Ik zie helemaal geen paashaas oortjes???
Moet je ander thema kiezen
Even een virtuele knuffel!
Ik vind haar juist irritant worden op de Nina-manier dat ze soms begint te mekkeren als ze iets wil wat hij niet wilt. Zoals dat mee naar binnen gaan in het ziekenhuis. Enzo zei dat dat niet mocht maar zij bleef zeuren en hij zei toen dat hij geen zin had. Omdat het geen zin had om te blijven herhalen dat hij niet mee mocht vanwege corona. Zo van, “Oké nou als je me niet gelooft dan heb ik ook geen zin om mee te gaan. Mag ik nu bijven?” Maar dat accepteerde ze ook niet.
Maar ik denk ook dat Enzo wel een beetje een karikatuur van zichzelf is als de camera aan staat hoor. Dat hij wat ‘stoerder’ doet dan zonder camera en dan dus wel eens van die lullige grapjes maakt.
Same, vond haar echt aan het drammen. Maar vind hem thuis dan weer helemaal niet leuk tegen haar, steeds alsof ze op de laatste plaats komt.
Ik zou kijken! Ik moet zeggen dat ik het best vind helpen namelijk. Dan denk ik; wow ik heb al 3x op mijn telefoon gekeken nu en zij 0. Maar 1 video is wel genoeg.
Ik ben bezig met die video van Bonnie en ik ben net vijf minuten aan het kijken en ik moet nu al zo lachen om Nick. Ik kan me echt precies voorstellen hoe hij zich voelt terwijl Bonnie door 10 bijna identieke spijkerbroeken heengaat, haha.
Het stomme is dat ik precies ook Bonnie ben als ik mijn kleding dan wil uitzoeken. Ineens moet een broek blijven, vanwege de kans dat ik hem misschien toch ooit aan wil doen.
Hij belt wel naar het broertje van zijn ex en Myron doet het woord, maar hij belt niet eens met Bas?
Hahaha ja heel leuk!! Ben nu ook aan het kijken
Ik draag dit 1x per half jaar
Broertje van zijn ex is toch gewoon een vriend?
Ja maar ik vind het een vreemde gewaarwording Hij en Myron zijn nog nooit samen in de vlog voorgekomen dus voor mijn gevoel kennen ze elkaar niet en dan is het raar dat hij het broertje van de ex van Enzo is toch Maar het raarste is gewoon dat hij Bas niet eens belt. Misschien wil hij niet meer online ofzo?
Quin is gewoon een vriend. Maar hoe het met Bas zit vraag ij mij wel af.
Of hij nam niet op en heeft dat er uit geknipt?
Ja kan ook natuurlijk
Ik denk dat er wel iets tussen Enzo en Bas is, want hij is al een paar maanden niet in de vlog geweest en dat valt op, ook als je dan ook nog deze video ziet :’)
Ben even spionmode gegaan en ze hebben sinds hun wintersport niks meer van elkaar geliked op Instagram. Ook dat valt op.
Bas heeft op instagram een paar dagen geleden gezegd dat ze momenteel beide even hun eigen pad gaan en dat ze in de toekomst wel weer samen in de vlog zullen komen
Hahaha ik heb zo gelachen. Nick is er ook zo klaar mee soms
Hahaha Dilan zegt in deze video iets van
Vitaminen zijn essentieel voor mij, ik functioneer beter met
Special snowlake