Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Zijn alle sappige roddels alweer op? Het ging hier zo lekker gister.

1 like

Denk ik dus ookā€¦ zou het zijn omdat bas nu ook iets gaat doen met youtube/media (dat was te lezen op zā€™n instagram)

1 like

Wow heftig!

Hoe bedoel je?

Vitaminen zijn toch essentieel voor iedereen

Vind het wel nice hoe ze al die talen spreekt

2 likes

Ik ook vind haar best wel leuk en grappig

2 likes

Uit pure verveling kijk ik de vlogs van Annemerel maar Jezus wat zijn zij saai. Omg hihaho Tuur maakt havermout maar is de havermout al vergeten maar hij heeft AL TWEE KOFFIE OP HOOR.

14 likes

Oh ik kreeg net echt de kriebels van de vlog van Annic waarin Juliette in de tuin speelt en allerliefste een kleine hockeystick vasthoudt. Ik bedoel; ja mijn kind heeft ook een voetbal en basketball en een fiets maar van alle sporten een mini hockeystick kiezen vind ik echt mega pretentieus. Aan de andere kant; dat zijn ze ook wel

5 likes

Ze heet niet Juliette om te gaan voetballen of majoretten he, hockey is de enige sport!

65 likes

Ja dit zal ongetwijfeld wel zo zijn alleen had ik 1
nog nooit een mini hockeystick gezien en vind ik het 2 nou niet echt het meest peuter vriendelijke sportartikel ( gezien de motorische ontwikkeling). Wij zijn hier thuis zelf groot fan van een sport die eigenlijk nauwelijks goed uit te voeren is voordat een kind 8-10 jaar is, dus heeft ie het eerst maar te doen met voetballen ( terwijl wij echt hopen dat hij niet op voetbal wilā€¦ brrr in het najaar staan te rillen achter de lijn).

Mijn ouders en hele familie hockeyden hun hele leven al. Ik was vanaf baby ook elk weekend mee op de club. Dus heb ook een mini hockeystick gehad, die zijn ook best normaal dacht ik? En starten met hockey kan vanaf je 4-5e, dus dat is niet echt later dan voetbal/volleybal/korfbal enzovoorts toch?

Oh en mijn neefje kreeg op zijn 3e een mini crossmotor en reed daar dus ook daadwerkelijk op. Moest benzine in en werkte hetzelfde als een grote motor. Denk dat kinderen best goed met bepaalde sport attributen om kunnen gaan als je ze maar de kans geeft.

15 likes

Hahaha ah wel een leuke video! Haar Arabisch was ook echt grappig, want ze heeft het duidelijk van haar man geleerd. Ze praat namelijk alsof ze alleen tegen mannen spreekt (werkwoord vervoegingen) :joy:

12 likes

Jaa dit dus

1 like

Een crossmotor zo jong mag toch niet?

Geen idee? Het was zoā€™n klein crossmotortje en inmiddels bijna 25 jaar geleden. En daar reed hij dan enkel bij hun in de tuin op onder toezicht natuurlijk. Hij is nu overigens heel goed in zijn sport ook dus wel grappig dat dat zo begonnen is.

1 like

Ik ook! Kijk haar vlogs niet echt maar wat ik van haar zie vind ik positief haha

1 like

Ja viel mij ook op hahaha

1 like

Mijn zus begon op haar 6e te racen in een kart, inmiddels 25 jaar later racet ze nog steeds in sport autoā€™s!

2 likes

Off topic maar mā€™n vader wilde er ooit een voor me kopen toen ik een jaar of 6 was alleen mā€™n moeder was erop tegen. De teleurstelling van toen voel ik nog steeds :joy:

3 likes