Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ze zijn een paar weken geleden samen op vakantie naar Oostenrijk geweest en moesten toen ik zelf quarantaine toen ze terugkwamen en dat vonden ze gezellig dus ze blijven.

Ik zou knetttttttttergek worden daar

6 likes

Arbeidsmarktscan is wat anders, is voor flexwerkers om makkelijker een hypotheek te krijgen. Als werknemer in loondienst is je salarisstrook en een werkgeversverklaring voldoende. Als je geen vast contract hebt moet je een intentieverklaring hebben. Maar tegenwoordig proberen ze de regels juist wat te versoepelen omdat veel mensen geen vast contract meer krijgen. Daarom kun je nu ook zonder werkgeversverklaring een hypotheek krijgen, je gegevens worden dan opgehaald bij het UWV en adhv bepaald hoeveel hypotheek je kunt krijgen.

Arbeidsmarktscan is voor als je geen vast contract hebt en geen intentieverklaring kan krijgen of op een andere manier flex (bijvoorbeeld oproep) werkt toch? Zo werkt het in ieder geval bij de rabobank. Verandert dus niks aan mijn verhaal toch?

Ja klopt, dacht dat je bedoelde dat je in loondienst ook nog een scan moest doen. Is mā€™n vakgebied dus vind het leuk om over te praten :yum:

1 like

Aha:) Stond er ook wat onduidelijk door de vraagteken denk ik!

Ik wil ook wel zoā€™n leuke AustraliĆ«r als Roosmarijn aan de haak heeft geslagen

32 likes

Hij is lijkt echt zoā€™n teddybeer, maar wel een badass teddybeer.

5 likes

Ik kijk de vlog van Co en ik vind haar en die vriendin doorgaans een beetje irritant maar ze doen die rookvrouw uit lingo na tijdens het koken en ik ga heeelemaal stuk

2 likes

Waarom zou je Ć¼berhaupt een bakje pakken voor twee eitjes

128 likes

Lol Lotte en vega. Gaat ze nu ook weer apart vlees bakken voor haar vriend?

6 likes

Hahahaha ik nu ook. Hilarisch

Dit viel mij ook al een tijdje op. Ik kan me inderdaad herinneren dat ze schreef over overspannenheid en prestatiedruk in haar werk waar ze het zwaar mee had. Om dan een stapje terug te nemen en het wat rustiger aan doen, klinkt als een bewuste keuze. Maar je zo terugtrekken is naar mijn idee wel een grote omslag op lange termijn. Een weekendje uitrusten in en boshuisje lijkt me toch anders dan je hele leven zo omgooien. Ze is altijd een van mijn favoriete bloggers geweest, en ik hoop echt voor haar dat het allemaal goed uitpakt en niet een soort ā€œfaseā€ is. Maar goed, daar kan je als lezer van buitenaf niet echt iets over zeggen.

1 like

Ik dacht hetzelfde over zijn gewicht :see_no_evil:Gewoon uit bezorgdheid. Maar ik schrijf het dan weer niet in de commentsā€¦

Waarom zou je Ć¼berhaupt een bakje pakken hehe. :see_no_evil:

Wat lief van je, dat jij dit niet in de comments, maar in plaats daarvan op een openbaar forum schrijft!

128 likes

69 likes

Bezorgdheid over iemand die je niet kent en niet direct kan helpen bestaat in mijn ogen niet. Je hoeft je geen zorgen te maken over een dik persoon die je niet kent want buiten het zichtbare overgewicht weet je niets van diegenes gezondheid

24 likes

Oke oke, fair enough

1 like

Het kan toch een zorgelijk gevoel oproepen? Mijn broer heeft ook overgewicht, daar maak ik me nu ook super veel zorgen om en als ik haar vriend zie moet ik daaraan denken. Zou het gewoon erg vinden als hij ziek wordt ook gezien de zwangerschap van Roosā€¦ maar ik zeg al niks meer, gewicht is een gevoelig onderwerp.

Dat laatste lijkt me het verstandigst idd, niet omdat het ā€˜een gevoelig onderwerpā€™ is maar omdat je aannames maakt al is het hypothetisch over de gezondheid van iemand die je niet kent.

5 likes