Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Haha echt paar posts hierboven gaat het erover :arrow_up:

1 like

Persoonlijkheid is overrated

Waarom moet ik hier zo hard om lachen

2 likes

Oops dacht dat ik had bijgelezen. Sorry!

1 like

Ok… kom weer even zeiken. Gister had ik gepost over sanny die een grap* had weg gehaald omdat daar kritische reacties op kwamen. Keek ik net… zie ik dat ze daarnaast ook nog eens het grote van de kritische berichten heeft weg gehaald. Zo’n lelijke actie. Zag dat het al meer mensen was opgevallen…

• een foto met o.a. als tekst dat ze zolang in quarantaine zit dat ze ondertussen weer zwanger is. Blijkt niet zo te zijn hihaho

Ik scrollde langs deze meme en ik dacht heel even dat het Jessie Maya was? :joy:

Lijkt Kim K. hier niet op Jessie van zijkant? Of Jessie op haar?

11 likes

Dat is waar! Ik zou waarschijnlijk ook spenden

1 like

Nee

20 likes

Geen idee wie deze influencer is maar ik moest hier wel even om lachen

8 likes

Zit de vlog van Bonnie te kijken, en ze filmt haar opbergkast. Ze heeft een blok in het beeld geëdit want er ligt iets wat persoonlijk is. Denk persoonsgegevens o.i.d. Maar eigenlijk denk ik dan altijd van jaja, wss ligt er een mega dildo of een verzameling cockringen ofzo

78 likes

Hahaha, op de 1 of andere manier denk ik juist dat zij heel saai zijn in bed

13 likes

Ooh nee ik denk dat Nick helemaal thuis is in de latex op een of andere manier. Geen idee maar ik zie dat helemaal voor me :joy:

Hahaha en dan het idee dat hij helemaal vast gebonden ligt in die slaapkamer en Bon dan beneden aan het vloggen is hoe ze een puzzel oplost ofzo. Zo kut burgerlijk hahaha. Vandaar ook die yankee kaarsen, dat vet smijt ze gewoon over zn rug heen.

Oke ik ga te ver, neem nooit meer een lorazepam want ik raak er helemaal melig door :joy:

74 likes

@Damnatio @Cozycute Haha

2 likes

Ik krijg deze advertentie echt zo vaak, ga weg ik hoef geen structuur in mn leven!!

25 likes

Hehe. Moet wel zeggen dat ik volgens mij niet eens echt geil was maar LAAT DE SAAI STOPPEN. Potje Russisch roulette was ik wellicht ook nog wel voor in geweest.

Ik vind het ook echt een lelijke advertentie. Alles eraan geeft me Paint vibes.

13 likes

Ja precies, zonder make-up en dat haar totaal niet maar ik zie op die foto vanuit die hoek genomen echt veel gelijkenissen.

1 like

Het bovenste gedeelte van zn gezicht tot de wangen past niet bij zn mond en zn kaak. Lijken wel 2 gezichten in een geplakt.

7 likes

Ja hoezo is de tekst in die cirkel niet in het midden of met hoofdletter of allebei.
En hoezo Plantraining wel, alsof het een merknaam is ofzo.

3 likes