Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik vind dat zo kut altijd. :sob: Mja hij komt ook uit eindje

2 likes

Ik vind Dylan echt leuk. Je zou denken dat een Brabantse jongen uit de metaalfabriek niet zo zou open staan om te worden opgemaakt voor miljoenen mensen (uit mijn ervaring met Brabantse mannen dan). Maar hij doet het zo leuk en grappig en zonder gĂȘne en hij steunt haar echt volgens mij.

17 likes

Ik heb echt genoten van de video van Nikkie en Dylan.

1 like

Ja super leuk. Vooral dat hij de hele tijd NEE roept maar toch heel trots en blij kijkt, geweldig

2 likes

Ik heb het ook gehad! Werd wakker met een half verlamd gezicht, echt bizar. Vooral de stress dat je niet weet of het goed komt is heel vreemd. Ken niemand die dit ook heeft meegemaakt IRL. Bij mij is het grotendeels weg gegaan, soms zie ik nog een trekje waaraan ik zie dat die kant verlamd is geweest.

3 likes

& @MACdonalds

Bij mij is het ook grotendeels genezen! Mijn mond is nog wel wat scheef maar dat valt enkel op als je er op let. En mijn rechteroog is een beetje lui geworden, maar dat valt meer op qua sterkte van mijn bril haha.

Ik heb alleen medicijnen gehad en een ooglapje, maar geen fysio. Was ook nooit als optie benoemd :thinking: en ik ben de volgende dag pas naar de dokter gegaan want mijn moeder en ik dachten dat het na een nachtje slapen wel over zou gaan :sweat_smile:

2 likes

Ik heb niet eens medicatie gehad, zo raar

Ik heb het ook gehad en ook geen medicijnen of fysio, er is namelijk helemaal geen evidence dat prednison (wat ze meestal geven) het helingsproces versnelt. Ben 100% hersteld! Akeligste weken van m’n leven wel. :confused:

1 like

Ik snap trouwens nog iets niet bij onze geliefde Alwin. In zijn Q&A, die over zijn niet-aseksueel-zijn en arrogantie (ja!!!) ging, zei hij dat het de uitkering voor zzp’ers ging aanvragen. Omdat met alleen youtube hij zijn huur niet kan betalen. Maar dat kon hij toch al nooit? En hij zei zelf dat hij altijd zuinig is & vond dat zzp’ers niet zo snel moesten zeuren. Ik weet dat je geen vermogenstoets krijgt bij die uitkering, maar toch vind ik zijn gedachtengangen echt vreemd.

9 likes

Zeer irrelevante instagramcoach die ik ineens tegenkwam maar van deze tagline kwam toch wel even mijn havermout naar boven

46 likes

Mindset monstertjes :nauseated_face:

26 likes

Hehe same here. En heb hier nog een broertje en zusje van staan ook.

25 likes

Mag je dit na afloop dan ook op je CV zetten?

Afgestudeerde Mindset Monster
2020 - 2020

17 likes

Ik vraag me af wie tegen haar heeft gezegd dat dit een goed idee was.

3 likes

Later zegt ie nog iets over dat hij ook freelance werk doet. Ik denk dat hij bedoelt dat dit (grotendeels) wegvalt en alleen zijn eigen kanaal overblijft. Tenminste, zo gaf ik hem maar het voordeel van de twijfel.

1 like

Echt heel heftig. Ik wist ook niet dat het best vaak voorkomt blijkbaar! Gelukkig ben je grotendeels genezen!

1 like

Ergens hoop ik dat bonnie of een boete krijgt of lekkage. Elke keer weer zitte op dat dak wat er niet voor gemaakt is :roll_eyes:

22 likes

Mijn god die hele insta is goud

1 like

Ligt een beetje aan hoe lang het al aanwezig was toen je een arts zag. En het is zo dat al een groot deel vanzelf herstelt door behandeling met corticosteroĂŻden wordt de kans op herstel nog eens met maximaal 10% verhoogd, als het op tijd gegeven wordt. Maar het is niet raar om geen behandeling te krijgen.

Haha mijn moeder liep de betreffende ochtend compleet hysterisch door het huis toen ik zo wakker werd, dus we zaten ongeveer 5 minuten later al bij de huisarts hahaha
Maar toch fijn om te weten dat het niet heel raar is dat ik niets heb gekregen. Wellicht maakte het ook uit dat ik toen 14 of 15 was en dat de kans op herstel dan sowieso groot is en de medicatie heftig is?