Hier kun je ook wel een bloempot van maken
Breng mensen nou niet op ideeƫn
Haha Yara alweer een nieuwe bank? Wel heel leuk voor haar! Tof hoe ze met haar huis bezig blijft en blijf het altijd fijn vinden om haar te volgen.
Geen idee, ze gaf een of ander vaag verhaal dat ze haar Youtube had opgeschoond omdat ze zich niet meer lekker voelde bij sommige filmpjes en toen maar die hele serie offline had gehaald. Vond het wel erg ātoevalligā met oog op het boekā¦
Geen youtuber maar wel ābekendā in die wereld. Isadee heeft plotseling een aangezichtsverlamming. Heftig zeg, lijkt me enorm schrikken!
Dat is echt vreselijk!! Ik ken een vrouw die het kreeg door temperatuurverschillen. Doordat het buiten heel warm was en ze een koude supermarkt in stapte raakte haar gezicht verlamd (zegt ze). Het kwam niet meer goed, ze heeft operaties ondergaan en laat het nu om de zoveel tijd behandelen met botox om weer een beetje symmetrie in haar gezicht te krijgenā¦ Maar je kan niet normaal met haar praten, je hoort/ziet het gelijk afgrijselijk zeg.
Ok???
O sorry, ik schreef wat in me opkwam haha, misschien 2 much info
Nou en? Het is een forum en mensen kunnen hier toch ook gewoon hun persoonlijke verhaal soms kwijt.
Je hoeft niet altijd helemaal ā on topicā te blijven over alles.
Vond jouw reactie gewoon erg onnodig en bot.
Dit heb ik ook gehad, kan zomaar gebeuren inderdaadā¦ wel heel erg schrikken!
Iemand een samenvatting van de video van Nikkie?
Het is verplaatst (zouden eig dit jaar al gaan trouwen), nou dat was het hahaha.
En nu ga ik kijken hoe ze hem gaat opmaken
Oooh minder erg dan de titel dus.
Ja nogal haha!
Wat een dotje die Dylan(?)
Wel echt een leuke video verder vond ik! Heel leuk stel samen
Jeetje, is het wel helemaal genezen? Lijkt me zo erg!