Weet iemand waarom dat eigenlijk offline is gehaald?
Tijdens het lezen van dat boek had ik ook constant Maxim voor ogen.
Weet iemand waarom dat eigenlijk offline is gehaald?
Tijdens het lezen van dat boek had ik ook constant Maxim voor ogen.
Grappig die nieuwe vlog van Bonnie, ze gaat het dak op met dâr dure ladder en het liedje wat ze aan het begin gebruikt zingt in breekbare schattige meisjesstem âyou need to go downâ
Door de muziek de Bonnie altijd onder haar videoâs edit kijk ik dus niet graag haha. Het is vaak een slechte cover of qua tekst totaal niet bijpassend, of heel depri. Ik word er altijd instant geergerd of bozig door haha
Die camera is niet eens echt kapot. Joey had hem met zijn magische vingers snel gemaakt.
Omg Bonnie hoe kan je zo erg je vrije weekend willen inplannen. Dag alle spontaniteit in je leven
Ik vond het vooral een beetje vreemd dat Lotte andere schoenen aan âmoestâ omdat Joey ook zijn vans aanhad en hij vindt dat anwb koppel. Doe zelf dan lekker iets anders aan?
Lol Nick en Bonnie weer op 't dak. Zit echt te wachten tot die ladder naar beneden dendert en ze er niet meer af kunnen
Ik stiekem ook
Haha wat is hier aan vooraf gegaan?
Omg ik was hier nog niet wat erg dit. Schat schiet je op het is bijna 14u we zouden autorijden. Ja maar ik heb echt geen zin nu. Nee schat het staat in de planning dus opschieten anders komen we te laat bij Tante Nel
Dat bloempotje in de vorm van een kinderhoofdje dat Bonnie heeft is wel het engste wat ik ooit gezien hebâŠ
Ik merk dat ik nu moet kijken want ik mis weer teveel uit het leven van Bon hoor
die ogen kijken recht door je ziel heen
Geheid dat die gaat spoken als je het stuk laat vallen.
Ook zonder het stuk te laten vallen denk ik
Ik wil zo een voor in mijn vensterbank. Uiteraard met het gezicht naar buiten, hopen dat mijn buurkinderen er nachtmerries van krijgen.
Daar heb je hoogstwaarschijnlijk gelijk in.
Vind die van @Geo er toch wat vriendelijker uitzien. Voor zover dat kan dan.