Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik vond het concept van Anna waarbij ze tours doet door iemands huis van op afstand best leuk, en ik vond de eerste gasten ook leuk (Frank en Rogier). Nu heeft ze alleen weer een typische influencer (ze is letterlijk fulltime instagrammer) en ondanks ze best een bijzonder huis had, vond ik het interieur en de persoon weer zo typisch en nietszeggend. Echt jammer

2 likes

Nina Warink is volgens mij even lekker naar de kapper geweest: https://www.instagram.com/p/B-y8M3EAok0/?igshid=twpu54j3m4s6

Volgens haar is het de belichting, maar ik heb na 4 weken quarantaine inmiddels wel paar cm uitgroei haha of ben ik nu spuitelf

2 likes

Vind haar echt geen persoonlijkheid hebben maar die bikinicollectie van haar vind ik wel echt leuk

Ja ik ook! Alleen best duur voor een zomer waarbij ik waarschijnlijk toch niet naar het strand / water kan gaanā€¦

Die gedachte had ik ook erbij, ben niet van plan dit jaar bininiā€™s of kleding te kopen die ik enkel bij 30+ graden draag, te kopen. Zo warm is het hier toch niet vaak en dan heb ik nog (meer dan) genoeg, zeker als je toch niet buiten mag :stuck_out_tongue:

1 like

50 kledingstukken toch meis

66 likes

Meine gute Lotte, ik snap dat ze baalt van een kapotte camera maar is het echt nodig om jezelf zo te filmen.

4 likes

Hahah ik kan het toch wel waarderen hoe ze dan reageert op zoā€™n relletje. Cynthia zou duizendmiljoen stories hebben gepost over wat een slachtoffer ze was

38 likes

Hahaha, fantastisch. Ik heb ook het idee dat ze deze moeite niet uit bitterheid maar uit lol heeft gedaan. (En hallo, hoe lekker klinkt rucole met bugles! :flushed:)

6 likes

Haha ja precies, en wat is die zin ā€œNiet in lijken maar in leedā€??? Moest ze er per sĆ© een alliteratie vinden met het woord leed en dacht dan maar ā€œoh ja LIJK werkt welā€ hahahaha jezus zoā€™n brute toevoeging.

23 likes

Wat doet zij met haar camera dat ze er 2 per jaar verslijt???

Laten vallen nu.

Jezus rond 6:20 praat ze echt over het wel/niet wegdoen van een kledingstuk alsof ze een huisdier weg moet doen :")

1 like

Hahaha ja maar dat is al snel bij haar stem, zij klinkt meestal of ze elk moment in huilen kan uitbarsten

Wooow inderdaad zeg, doe chill meid. Ik ben uit pure verveling Lotteā€™s vlogs gaan kijken maar ik vind haar zooooo saai. Mensen vinden Bonnie altijd saai maar ik vind Lotte echt nog veel erger pff. Ga maar stoppen met deze hatewatching denk ik haha

3 likes

Niet in veenlijken bedoelt ze natuurlijk!

Haar vlogs zijn in deze quarantaine ook gewoon niet anders dan normaal, idd heel saai.

4 likes

Ze sloopt ze snel, maar is dan ook zo enorm dramatisch haha. Begrijp dus ook nooit waarom je jezelf zo overstuur in je video edit.

2 likes

Niet helemaal handige opmerking van haar, maar als je zelf nog zo midden in de rouw zit kan je perspectief veranderen en ben je vaak wat harder en minder subtiel.

Merk dat ook bij mezelf, ik vind het af en toe moeilijk om deze crisis te willen begrijpen omdat ik denk: het ergste is voor mij toch al gebeurd, kan mij het schelen dat de rest van de wereld ook dood gaat. Dat is een emotionele reactie en geen rationele, en ik bedoel het ook absoluut niet zo. Maar rouw doet af en toe rare dingen met je - dus misschien dat we even niet zo hard voor Willemijn moeten zijn nu.

28 likes

Erg van mijzelf maar toen Lotte zei dat die vlogcamera 600 eur kostte dacht ik meteen: doe minder shoplogs/rommel kopen en je hebt het na een paar weken bij elkaar.

(Heb de indruk dat ze de lijstje tijd constant nieuwe kleding heeft, misschien allemaal spon geen idee)

1 like