Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Hmmmm, dat zou heel goed kunnen. Ze postte die video’s op Youtube maar het was inderdaad in opdracht van Viva. Er kwamen niet per se veel interviews in terug maar wel een paar. Het enige is… De beelden met Maxim van destijds waren buiten op een bankje en niet binnen in een café. Dat is wat ze schrijft in het boek. Dat de kunstenaar zijn nummer niet wilde geven en alleen een locatie en tijd had doorgegeven.

Ah fijn. :crazy_face:

DANKJEwel

41 likes

Ik kijk haar vlogs niet maar ik heb door dit topic echt het idee dat ze in een geradbraakt huid woont. Een lap als stop in bad? Losliggende vinyl op de wc? :thinking:

19 likes

Ik weet niet of die kunstenaar en de foute, oudere BDSM man dezelfde zijn, maar van die laatste was toch al bekend dat het niet MH was, maar de vader van een oud vriendinnetje van haar van vroeger (wat dus ‘verkeerd’ was omdat ze daar als klein meisje al over de vloer kwam).

1 like

Dat is toch gewoon het putje van het bad waar die haak door heen gaat?

4 likes

Ik heb de hele badsituatie niet meegekregen op een foto in dit topic na,
Maar als je elke keer je badkuip moet binnenhengelen voordat je aan een ontspannende baddersessie kunt beginnen dan heb je daar toch spontaan geen zin meer in?

21 likes

Waarom kon hij ook alweer niet binnen staan?

Geen idee hahaha

Als ik het me goed herinner was ze 1 keer bij die oudere man van vroeger geweest die ze al kende als kind, en dat voelde heel fout vanwege hun geschiedenis, dus dat deed ze nooit meer. Dat besprak ze nog met Maxim in dat interview, toen ze ook begon over “duister verlangens” etc en hij zei nog dat hij dat allang aan haar had gezien. Daarna stopte ze heel abrupt met die hele serie, haha… Zo jammer nog steeds dat het interview met Maxime offline is.

1 like

Haha ja zo gaat het nog wel even door. Bad dat aan de portiektrap hangt als hij niet gebruikt wordt, trap op balkon neergezet om niet geheel legaal op het dak te zonnen, fancy melkopschuimer met Senseo apparaat. Ik vind het in ieder geval altijd fascinerend om te kijken.

@Nestley_Toulhouse omdat de badkamer verbouwd is, waardoor het water niet meer lekker direct de afvoer inloopt, waardoor douchen in dat bad irritant is geworden. -Ik kijk dit te vaak-

14 likes

Ik vind het sowieso raar. Zo’n klein los badkuipje waar je opgevouwen in zit dat je dan nergens kwijt kunt.

14 likes

Nou jongens, Wil vindt dat we gewoon onze sterfelijkheid onder ogen moeten zien in plaats van nu geïsoleerd thuis te zitten!! Ga gewoon massaal naar buiten joh, dan zien we vanzelf wel met hoeveel we overblijven :wink:

1 like

Ik vind dat je de context hier wel een beetje bij moet plaatsen. Ze vindt niet dat het moet, maar ze twijfelt welk leed groter is. Dit ook mede doordat haar zusje geen bezoek mag ontvangen en ook haar dagbesteding (de paarden) kwijt is.

7 likes

Ja dat klopt, en ik begrijp ook dat ze dat vervelend vind, maar ze zou zoiets denk ik niet zomaar plaatsen als mensen in haar naaste omgeving daadwerkelijk zouden overlijden aan corona of in het ziekenhuis zouden liggen met corona. Ze heeft geluk dat ze zelf in een gebied woont waar de ziekte een stuk minder aanwezig is dan in het zuiden van het land bijvoorbeeld maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Ik vind zo’n opmerking toch een beetje raar van iemand die veel volgers heeft, verspreid over het hele land en dus op plekken waar corona een stuk meer mensen treft dan bij Willemijn en haar omgeving het geval is

3 likes

Ik lees dat er echt niet in.

29 likes

Ik lees ook niet dat ze zegt dat we naar buiten moeten maar ik lees wel dat er iets genuanceerd wordt dat lastig genuanceerd kan worden. ‘Onze sterfelijkheid onder ogen zien’, wat wil dat zeggen? Survival of the fittest idee, of?

Lijken zijn erg maar leed ook. Soms veroorzaakt leed nog meer lijken maar dan volg ik het nog steeds niet?

Ze zegt daarna ook dat ze misschien emotioneel en zuur is vandaag. Dan denk ik al snel: ah ja, dat is het. Morgen kijken we wel weer verder :sweat_smile:

4 likes

Ik ook niet, en ik denk dat heel veel mensen met gehandicapte naasten die niet thuis (kunnen) wonen met de handen in het haar zitten. Het is afgrijselijk als je je geestelijk beperkte familielid niet kan bezoeken en ook niet kan uitleggen waarom en hoe lang het nog duurt. Er zijn 3 mensen in mijn familie en schoonfamilie waarbij dat nu het geval is. Dat is verschrikkelijk leed, ik hoop zo dat er voor mensen in die situatie iets gedaan kan worden.

13 likes

Onze sterfelijkheid onder ogen komen… daar gaat het toch helemaal niet om. Waarom willen mensen maar niet snappen dat het doel is de zorg niet te overbelasten (niet meer dan we nu al doen). Denk aan die mensen, het zorgpersoneel dat zich het schompes werkt en straks massaal overspannen en getraumatiseerd is.

23 likes

Ik heb echt weinig begrip voor mensen die eerst zeggen “ik weet het allemaal niet want ben geen …” maar zich afvragen of het leed van isolatie niet groter is. Het leed van isolatie kan alleen groter zijn als het niet jouw naasten zijn en de stervenden zijn bijna altijd iemands naasten. Nu is haar zus de dagbesteding kwijt, in een ander scenario laten we het de vrije loop en sterft haar zus misschien wel/gaat de zorg voor haar zus niet door. Dan had ze zich waarschijnlijk afgevraagd of we niet te weinig deden.

Edit: wil niet zeggen dat ik de situatie niet verdrietig vind, maar ik vind het zo raar om je het af te vragen terwijl er echt veel mensen sterven of kritiek liggen.

20 likes

Dat inderdaad, iedereen lijkt er maar vanuit te gaan dat het henzelf niet overkomt.

4 likes