Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Hahaha! Desenio is vaak wel heel gierig met hun #spon hoor, ik kan me inbeelden dat dit alles is wat ze kon krijgen.

2 likes

Oké, dat is wel het compleet andere uiterste :sweat_smile:

@Amarens bij de foto boven vond ik alleen haar lippen wat anders, maar dat komt door de fillers denk ik. In KV-foto zijn haar wangen me nooit eerder zo opgevallen, dus denk indd ook heftige fotoshop misschien? :sweat_smile::joy: Het is gewoon echt een reclamefoto, haha.

1 like

anita-e1478185626301
Toen Anita Sara nog Anita was. Dat waren betere tijden.

62 likes

Shit, gelijk dat liedje in mn hoofd. Wat irritant.
Ze mag niet naast mijn favoriete nieuwslezer van rtl

1 like

Ik dacht dat ik de enige was die die dit dacht.

1 like

8 likes

Zo lijkt zo op Romee van temptation island

23 likes

:joy::joy:

Nou echt gezellig… :sweat_smile:

Nee, ik ben zo iemand :upside_down_face: ik heb ook een wijnklimaatkast, vind dat gewoon gaaf staan en fancy dus wilde het graag. We hebben er ook bewust gekozen voor eentje die tot 5 graden kan koelen zodat we hem ook als 2e koelkast voor feestjes kunnen gebruiken(dus voor bier etc) juist omdat ik het zonde of overdreven vind deze alleen voor wijn te hebben. Zelf betaald dus. Maar da maakt niet uit verder, ik vind het huis van haar prachtig, alleen wat zuur dat de helft indd spon en gekregen en in 3 maanden ff voor je wordt gefixt waar een ander 3 jaar lang voor moet zwoegen met bloed zweet en tranen.

2 likes

Haha you do you. Ik wist niet dat dit een ding was. Vind het echt bijzonder om een apparaat dat fancy is in huis te plaatsen, enkel omdat het fancy is. Alsof je ter decoratie een auto op de oprit zet, terwijl je niet kan rijden. Of zo’n kitchen aid op het aanrecht, terwijl je never nooit bakt. Wellicht vind ik dat ook omdat ik zelf te armoe ben/te klein woon voor fancy.

10 likes

Zit een vlog van een paar weken terug van Alwin te kijken (bij gebrek aan beter…) en hij filmt dat er om 20.00 geklapt wordt voor zorgmedewerkers maar weigert zelf te klappen?! Wat een eikel.

8 likes

En dan beweren dat het klappen HEM TEGENVIEL :weary:

17 likes

HAHAHA zie nu het hoofd voor me wat hij trekt als hij eten gaat ~reviewen~, een hap en dan nadenkend hoofd en dan ‘hmm… zesje’.

23 likes

Ik wil hem ondertussen klappen. Argant.

38 likes

Het is best wel zorgwekkend dat je hem vaak genoeg hebt gekeken om dit scenario perfect in te kunnen schatten, want zo ging het ook precies!!

16 likes

Sofie Rozendaal leest op Youtube het eerste hoofdstuk voor van haar nieuwste boek dus we kunnen weer verder speculeren over Maxim.

Wat ik vreemd vind is dat ze schrijft dat ze de kunstenaar ontmoet heeft tijdens een interview voor een online magazine. En dat het interview onderdeel is van een reeks, maar die is echt nergens te bekennen.

Is dit de reeks niet?

https://www.viva.nl/video-2/video-liefde-seks-soof-2-0-in-gesprek-met-maxim-hartman/ daaronder zie je meerdere artikelen.

2 likes

Wat ik vooral niet snap aan het bad van Bonnie aan de haak is dat het lijkt of die HAAK door het bad HEEN gaan waardoor je dus LEK bad hebt. Hoe zit dit?

6 likes

Ze heeft een soort plastic lap gekocht die als stop “functioneert”.

1 like