Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik vind haar kapsel altijd een beetje een cockerspaniël look geven, het hangt daar beneden zo zwaar

38 likes

@Vaiana

20 likes

het idee van ‘plannen en productief zijn’ past ook wel erg bij de huidige maakbare wereld, als je maar goed genoeg je best doet dan kun je zoveel geld verdienen als je wilt, aka het influencerleven.

5 likes

Echt disrespectvol van je

12 likes

Ze ziet er mooi uit!

122 likes

Ik vind het echt leuk hoe zij omgaat met haar zwangerschap wat betreft social media. Geen hysterische gender reveal, gewoon een mooie foto in plaats van al die mega perfecte op elkaar lijkende zwangerschaps fotoshoots, niet iedere dag een buik update in haar stories. Gewoon lekker normaal en nuchter.

84 likes

Klopt! Al snap ik die vrouwen die vooraan staan om hun buik te showen ook wel hoor.

5 likes

Tara Michelle. Weer 1 :woman_facepalming:t3:

18 likes

Nou je kan ook overdrijven. Zoals Sarah Rebecca. :joy:

Werkelijk elke dag een buikfoto

13 likes

Ja, heel mooi!! Ik keek n.a.v. deze foto even op haar Instagram en zag de foto van de Kruidvatcampagne. Ik vind haar ook weer heel knap daar, maar ook niet op zichzelf lijken ofzo? Ik weet niet precies wat het is en zie het ook nooit als het gephotoshopt is.

3 likes

Hahaha ja was me nu pas opgevallen :joy:

1 like

Haha ik denk dat het de combinatie van de wangen + mond is, heel nep ofzo :joy: ik denk dat door de belichting er extra veel schaduw onder haar wang is gekomen waardoor het er anders uitziet als normaal

1 like

enjoy this amazing video people

3 likes

“Oooh flyi… uh you mean meat?”
Goede redding Mas

Ook leuk dat ze het daarna over koeienscheten heeft

1 like

Huh wat een gek interview? Versta de interviewer ook amper

4 likes

Al die andere interviews zijn ook zo gek. Bij sommigen wordt ze afgeleid en dat knippen ze niet?

1 like

Ik denk omdat zon de belangrijkste bron is voor vitamine D en je dat bijna niet uit eten kan halen.
Vitamine D hebben mensen natuurlijk nodig dus ik denk dat mensen daarom een kleurtje zien als iets wat gezond is?

Daarbij wordt je vaak witter als je ziek bent omdat het bloed uit je gezicht trekt dus daarom associeer je wit ook sneller met ziekjes

Hoe bizar symmetrisch is haar gezicht ook?

Dit ook

Als ik haar was zou ik zoeken naar nog kleinere posters

85 likes