Bij Alwin verbaas ik me nergens meer over
De sacconejolys bedoel je denk ik?
Vind die tumbnail er ook niet echt smakelijk uitzien
En dan zo quasi culinair met zijn vork die spaghetti op zân bord proberen te draaien en er nog olijfolie op doen nou nou poe poe wat een chef
JA! Die zijn echt zo gehaat hĂš? Weet jij of daar een verhaal achter zit?
Edit: of ja ik vind van die familie vloggers ook kut en vind dat het verboden moet zijn dat je je kinderen zo te koop zet, maar dat doen al die types toch?
Ja, meestal al ik het gebruik als saus. Heb 2 favoriete recepten waarbij dat moet
Amen.
Kijk, als ik een cursus met schoonmaakrooster van iemand zou kopen zou ik ook ineens vol verwondering van de daken schreeuwen dat dankzij deze cursus mân huis ineens brandschoon is. Terwijl ik zelf ook wel weet dat ik geregeld moet schoonmaken want anders wordt het een zwijnenstal, maar geinfluenced door iemand anders schone huis ben ik bereid te betalen voor iemand die tegen me zegt wat ik wanneer moet schoonmaken. Want uit mezelf doe ik het niet.
En als ik mân peperdure rooster niet volg en de boel smerig is, heb IK gefaald en ligt het aan mân mindset.
Het is makkelijk geld verdienen maar zo fucking hondsbrutaal.
Maar jongens, omdat iemand hard werkt en intelligent is, betekent het toch niet dat je niet even mag gieren om het bloedserieuze âreceptâ van een chipje tussen twee blaadjes spinazie? Dat is toch hilarisch en ze gooit het met haar volle bewustzijn op haar Instagram met heul veel volgers. Me dunkt dat daar mensen tussen zitten die daar om moeten lachen en het op hun eigen account delen. Dat is een beetje waar alle sociale media van aan elkaar hangen⊠âHee, ik zie iets geks/moois/opvallends/grappigs: share.â Risico van het vak, denk ik dan.
Van mij mag iedereen lachen om het chipje met de spinazie (deed ik zelf ook), maar ik reageerde puur op de reacties over Charlotte als persoon en haar succes. Stories zoals met dat chipje zijn ook nooit serieus bedoeld.
Mja, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Renske is ook gewoon een privépersoon die toevallig werkt bij RTL en daardoor wat meer/bekendere volgers heeft. Dat is nou eenmaal haar persoonlijke netwerk, kan ze ook niet zoveel aan doen. Ik vind niet dat ze, zolang ze op persoonlijke titel tweet, daarom meer verantwoordelijkheid heeft voor wat ze wel of niet deelt, omdat ze diegene dan blootstelt aan meer mensen dan de gemiddelde 200 volgers van tante Sjaan. (Los van haatdragende/racistische berichten, maar dat lijkt me evident en geldt voor iedereen.) Dan zouden heel veel mensen die in wat voor sector dan ook toevallig een wat groter netwerk hebben alleen nog maar mogen applaudisseren. Het is een beetje part of the game, toch? Soms krijg je applaus en soms niet.
Edit: nu ik erover nadenk, vind ik het eerder andersom: Dat dit not done is bij een klein particulier niet-influencer account. Die kiest niet voor zoân groot podium in tegenstelling tot een influencer die het juist moet hebben van alle exposure.
Dat infantiele lettertype past er wel goed bij
Ik ging toch even kijken in die story en 1) ik haat het als mensen onnodig engels gebruiken, maar moest toch lachen toen ze cheese onion chips kaas ui tsjips noemde 2) ik twijfel oprecht of dit serieus bedoeld is of niet en of ik het nu proberen en dan a) echt een sukkel ben omdat ik hierin trap of b) de lekkerste snack in tijden ontdek.
Struggle is real mensenâŠ
Ik denk dat ze het niet als een serieus recept bedoelt (ze roept altijd dat ze maar wat doet en probeert, ze kookt ook pas sinds anderhalve maand, daarvoor was ze queen thuisbezorgd), maar ik denk ook dat ze het wel echt lekker vindt.
Gebruiken ze bij RTL nieuws nu ook ook al een influencer naam???
Ik word niet goed van al die dubbele namen
Anita Sara ook echt.
Rare combi.
Geertrude Sam. Priscilla Merel. Dâjivangeli Anouk.
Inge Marieke.
Oeps ik heb je per ongeluk geflagged
Ah nee! Dit berichtje ook. Sorry mods