Sowieso zijn er op Twitter een aantal van die groepjes (waar deze vrouw van RTL onder valt), die heel hypocriet zijn. Ze mogen zelf veel zeggen, maar maken mijn z’n allen regelmatig anderen belachelijk.
Naast smeerkaas in je soep heeft Alwin iets nieuws wat me verschrikkelijk goor lijkt: chilisaus in pasta(room)saus
hahaha ik ga stuk, ook echt dat laatste, ‘ja, dat hebben ze goed gedaan’, ook echt altijd in die stomme show hahah
Zijn zij getrouwd? Zag iets van “mijn man” in een titel van een video. Dacht dat ze nog heel jong waren.
Echt hoor. Is gewoon een reflectie van wat hier dagelijks gebeurt maar blinde vlek he.
Volg je charlotte? Ik vind het namelijk echt een grote belediging om haar te vergelijken met Cynthia.
Sorry Charlotte fan hier. Maar ken weinig mensen die zo hard werken, zo intelligent, zo commercieel en zo inspirerend zijn als zij. En zij is een van die zeldzame mensen die dingen echt goed kan uitleggen, in begrijpbare taal met hele concrete voorbeelden. Zoveel mensen die dingen alleen heel wollig en vaag weten uit te leggen.
Ik dacht dat je Charlotte blitzblaumblum bedoelde en dacht ‘FAN???’
Maar die andere Charlotte ken ik niet
Maar even… Alwin doet komkommer, tomaat en feta met een beetje olijfolie in een bak husselen en noemt dit een recept?
En dan die wrap pizza? Met alleen tomaten saus, Italiaanse kruiden en mozzarella?
En dat recept met die spinazie in de blender heb ik echt vol afschuw naar zitten kijken hahah, dat werd alleen maar erger. Met chili saus, zuivelspread en tonijn uit blik?
Waar heb ik naar zitten kijken
Ik ken echt genoeg mensen die hard werken, intelligent zijn, weten wat ze doen en dat goed kunnen uitleggen. Verdienen alleen slechts een fractie van wat een influencer verdiend en krijgen een fractie van de aandacht ondanks waardevoller werk. Denk echt niet dat Charlotte in een extreem andere categorie past dan vriendinnen, collega’s
en andere influencers. Ik vind Cynthia bijvoorbeeld echt een verschrikkelijk karakter hebben, maar ze is zakelijk slim. Beide meiden verkopen voor een deel gewoon gebakken lucht (geen enkele amateurcursus over persoonlijke ontwikkeling, mindset, planningen productiviteit is in mijn ogen de bedragen waarvoor zij die verkopen waard).
Edit: Het zijn eigenlijk de nieuwe samenvattingen op scholierenwebsites, alleen betaal je er nu extreem voor. Alles dat zij je vertellen, is waarschijnlijk terug te lezen in de boeken en artikelen van de lui waarvan uit zij het bundelen en flashy verkopen. En tuurlijk werkt het en is het aantrekkelijk: bijna alle nieuwe tips en tricks die je uitprobeert werken.
Wacht is dat die ene die een chipje tussen twee spinazieblaadjes een recept noemde?
Ja, sowieso islamitisch, dacht ik of in ieder geval een bepaalde huwelijksceremonie? Volgens mij nog niet voor de gemeente, maar dat weet ik niet zeker. Heb al lang geen video meer gezien.
Oh haha ik heb als enige ja gezegd Maar ik het wel eens gedaan volgens een recept met (soja)room om er saus voor een pasta van te maken en toen was het heel lekker. Dus dat recept gebruik ik nog wel eens
Moet ik naar het biechttopic als ik zeg dat ik dit ook wel eens gemaakt heb?
Gurugossiper?
8 jaar geleden ofzo keek ik itsjudyslife en toen ik haar Googlede kwam ik daar terecht en zij hadden zo’n enorme haat voor haar, noemden haar (net bevallen van een kind) constant allerlei fatjoke namen en er werd over de vader ook echt zieke shit gezegd.
Zijn wij toch behoorlijk mild godzijdank en als iemand hier te ver gaat wordt er altijd ingegrepen en daar ben ik blij mee als ik dat zag.
Ja en toen ik daar een jaar of 2 ofzo geleden eens keek was er ook een mega gehate familie die ik vergeten ben, waarvan ze zelfs meldingen bij social services gingen maken??
oeiii Lotte knipt haar eigen haar met een gewone huis/tuin/keukenschaar
Ha ik heb een connect verzoek op LinkedIn van de vader van Alwin maar we zitten totaal niet in dezelfde branche oid. Super random.
Nou ja eindstand is dat je er bijna niks van ziet en dat het er totaal niet uitziet zoals op de thumbnail. Dat zijn alleen de voorste plukjes. Oftewel clickbait.
Oh meen je! Ik zet hem nu net aan. Ze heeft overigens wel een kappersschaar en zegt de kappersopleiding gedaan te hebben. Dus de schaar in de intro is ook een andere.
Oh nee haha het lijkt mij prima te eten maar dit is toch te simpel om in een recept video te stoppen?