Alwin die de roddel moet ontkrachtigen dat hij veel one night stands heeft
Ja ze heeft een soort rare stop gekocht die je als een lapje over het gat heen legt. En dan werkt het wel, ookal loopt het wel heel langzaam leeg.
Co en haar vriend zijn uitelkaar. Daarom waren er ook een tijdje geen vlogs, want ze wist niet goed hoe en of ze het wilde zeggen. In februari zijn ze uit elkaar gegaan. Hij wil terug naar curacao, naar zijn familie en vrienden. Co wilde altijd mee, maar op dit moment niet.
Hij heeft al een huisje + baan gevonden op Curacao, maar door de crisis is dit on hold gezet (de baan) en kan hij niet naar Curacao en zit hij nu nog in Amsterdam.
Mooie, volwassen video heeft ze opgenomen erover.
âHmm deze vraag komt van⊠Olwinâ
Ik kijk echt nooit meer haar vlogs maar als ik het woord âbreakupâ zie moet ik gewoon kijken.
Het is vast een weloverwogen keuze, maar ik vind het ergens wel gek om te horen dat ze haar youtube-kanaal zo zwaar weegt. Dat ze serieus hebben nagedacht over âwat zou je content wordenâ, als ze naar curacao zouden verhuizen.
Terwijl ik dat bij andere banen minder gek zou vinden, maar bij een youtube-kanaal denk ik: boeiend. Kan je overal doen.
Maargoed, er zullen nog wel meer dingen hebben meegewogen, maar vond dit wel gek.
Dit had ik dus echt niet zien aankomen. Als ik naar hun keek dacht ik vaak. Wat een top stel. Die passen zo goed bij elkaar en wat een liefde spat er van af. Dat was ook vast zo. Maar je ziet natuurlijk maar zoân klein deel van hun leven. Wel sneu voor ze!
Ja er wogen wel meer dingen mee denk ik. Ze botsten soms heel erg zei ze. En Co begint natuurlijk ook haar theatershow volgend jaar en er liepen nog wat andere projecten/samenwerkingen die ze anders niet kon doen. Lijkt me ook wel lastig hoor, als je hier net alles aan het opbouwen bent rondom je influencer status. Denk als je dan âverdwijntâ naar Curacao dat het dan wel lastig wordt. Als je kijkt naar bijv Laura, die kon makkelijker heen en weer vanuit Spanje.
Monica koopt gewoon even een cnd lamp en lakjes alsof het niks is. Wat ze waarschijnlijk na 1 x gebruiken in een hoek gooit. Doeiii 300 euro
Ik vind het ook de beste break-up video ever! Ze is super volwassen (ook in haar uitleg) en als ik eerlijk ben vind ik het ook echt inspirerend hoe ze dit aanpakken en hoe ze hierin staat.
Tja als je het hebt.
Zij geeft waarschijnlijk 300 uit wat voor ons zou zijn als we 5 euro uitgeven. In haar plaats zou ik dat ook doen.
EĂ©n van de weinige keren dat ik het âwe houden nog veel van elkaarâ ook geloof. Ze klinkt heel liefdevol over hem. Jammer voor hen.
Ik word elke vlog een beetje meer verliefd op Viktor geloof ik <3
Nou, je avatar maar veranderen danâŠ
Oh dit ga ik kijken want na Ranking The stars vond ik hem echt supersaai, maar wel hot.
Hoop dat ie wel een persoonlijkheid blijkt te hebben.
Hahah ik vind dat einde met die hond zo grappig
Ik op Gert
Ooh deze vent echt
Ik glij gewoon weg
Ah Co van Cowiththeflow en haar vriend zijn uit elkaar. (Bron: haar insta)