Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Die vlog van Noor: Tijd voor een tweede baby?!

Zusje voor Olivia?
Nieuwe baby?
Zwanger?

Enige dat ze zegt is dat er mensen zijn die het nu een goede tijd vinden voor een tweede baby. Hoe krijg je zoveel clickbait uit je vingers.

14 likes

Haha ja en ik trap er steeds weer in :rage: :rage:

1 like

Als dat de insteek is (zolang ze er niemand kwaad mee doen, dan mag je geen commentaar leveren) dan kunnen we dit hele topic wel opdoeken. Het onsmakelijke eten van Bonnie en haar smerige zeil in het toilet zijn bijv. al berichtenlang het onderwerp van de dag (geheel terecht overigens :joy:), maar niemand hier die daar last van heeft. Saai leven heb je als je nergens meer commentaar op mag geven.

2 likes

Ja laten we het bespreken van een zeil vergelijken met het plaatsen van een vrouwonvriendelijke kutmeme op een vrouwenforum

3 likes

Zo vermoeiend dat elk commentaar op halfnaakte vrouwen wordt gezien als ‘vrouwonvriendelijk’ en niet feministisch. Dat heeft er helemaal niets mee te maken. Als je zo’n outfit aantrekt op insta for no reason, doe je het duidelijk voor de aandacht. En ik dat ordinair. Zou ik ook vinden van mannen die in hun onderbroek zo’n foto plaatsen.

43 likes

En waarom zou een vrouw er niet voor mogen kiezen om aandacht te vragen voor haar lichaam. Als ze er zelf voor kiest dan is het toch prima. Vind het beter dat zij haar lichaam gebruikt voor aandacht dan dat iemand anders dat voor haar beslist. Vind het eigenlijk een vorm van empowerment om daar schijt aan te hebben.

Als je het zo bekijkt vind ik het best wel vrouwvriendelijk om daar wat van te vinden. Waarom is het ordinair om aandacht te vragen om je lichaam?

12 likes

Maar waarom is het erg als ze dat voor aandacht zou doen en waarom is dat gelijk ordinair?

4 likes

:joy:

40 likes

Ik zag deze tweet over Celine Charlotte, ben blij dat ik nu de term irritainment aan mijn vocabulaire toe kan voegen.

30 likes

Hahaha irritainment :joy: Ik heb haar even opgezocht en ik vind haar inderdaad irritant. Ze heeft trouwens ook een account waar ze heel lovend over ayahuasca praat. Ze heeft er zelfs een podcast over gemaakt.

@Flamoes lekkere irritainment voor jou, die podcast. Jij houdt niet van die verhalen toch? Haha

1 like

Wat fijn stereotype ook dat ze haar tweede naam in haar username/influencernaam gebruikt :heart:

6 likes

Haha ik ben echt te groot fan van Celinecharlotte om dit aan te kunnen :sweat_smile:

Edit: ik vind haar hier trouwens niet echt tussen passen aangezien ze niet YouTubet of blogt en ook bv nooit spon heeft of wat dan ook.

2 likes

Hoe zij TJIPJES zegt ivp Chips. Vreselijk

27 likes

Hahah zo heurt het ook, sjips is voor het klootjesvolk.

2 likes

Dit is zo on point😂

1 like

Ik vind het zo bijzonder dat ik de make-up van monica in haar vlogs echt mooi vind, maar in de Videoland serie echt heel lelijk qua kleur.

3 likes

Ah, ik dacht dat ze wel eens in dit topic genoemd was!

1 like

Moest al lachen voor ik de link aanklikte omdat ik gewoon helemaal voor me zie.

Ieeeeeee! Wie doet er nou knakworst op een croissant?

4 likes

Hahaha die Amerikaanse stoel, ik ga stuk

1 like