Vroeger (of nu ook nog?) had je ook instant aardappelpuree MET KAASSMAAK. Was echt m’n lievelings van 10 jarige musa. Maakte dat dan weleens als snack, water koken, poeder in een kommetje en roeren maar.
Ik kijk die serie niet maar ik snap er helemaal niks van. Vorige week ofzo postte lars toch nog dat die 't ook moeilijk vond in het buitenland te zitten, waarom is die dan nu opeens weer in Nederland? Ik ben echt zo in de war.
Hij was toen even op bezoek in Nederland.
Of een notariskantoor. Brrr.
Ik ben dan wel Belg maar kan af en toe wel genieten van bonen in tomatensaus hoor. Soms wil ik gewoon eten zoals ik dat deed toen ik 4 was.
Dat wat die vriendin vertelde vond ik ook zo raar, kwam echt een beetje over alsof Monica de Queen is en iedereen alles maar van haar moet pikken.
Kon bij deze foto
Alleen maar hier aan denken…
Okay no boobies, maar waarom persé zo poseren en delen . Of is dat “hilarisch”. No pants kijk mij lekker gek zijn hihi
Disclaimer: niks tegen bloot, maar deze foto why?!
Vind vooral de schoenen erbij zo raar, zo zit je toch niet op de bank
Only god can judge me
Het enige wat ik me afvraag is of zo’n onderbroek echt lekker zit? Zou bij mij continue overal tussen kruipen denk ik😅
Vind het verder een leuke foto! Lekker zelfverzekerd!
Vind altijd zo lelijk dat monica zo vaak zo’n paarse zilvershampoo gloed in haar haar heeft.
Vind het sowieso altijd heel lelijk als mensen zilvershampoo gebruiken terwijl er ook nog delen van het haar (/de uitgroei) warm gekleurd zijn. Warm en koud kan toch niet samen!
Niks tegen bloot maar ik ga er toch even iets over zeggen met mega nare, onfemenistische SpongeBob meme hihaho
Ik ben ook echt stikjaloers. Je komt bijna positiever uit een verbouwing dan ervoor (alles gesponsord + een goedbekeken verbouwingsreeks). In haar nieuwe video zegt ze “een keuken kopen vind ik best wel een ding, omdat je één best wel veel geld uit geeft” en ik kan alleen maar denken; neuh, dat doe jij dus niet.
Haha, die eetcombo’s van Bonnie doen me denken aan de instagram DailyDutchLunches, waar mijn internationale collega’s altijd stuk om gaan
Ik vind het ook wel eens irritant dat halfnaakt foto’s per definitie gelijk worden gesteld aan feminisme.
Jup zei ze serieus. Vind het ook wel grappig dat je aan sommige dingen gewoon merkt dat het gratis is. Ze kiest op een begeven moment een wijnkoelkast, dat vindt ze het aller aller leukste in de keuken, om vervolgens te zeggen dat ze geen wijndrinkers zijn, maar er kan ook bier in. Zit je straks met je heineken in je wijnklimaatkast.
Ze gaan ook speciaal naar Den Bosch, want dat is “voor hen het dichtste bij” want haar zus woont daar. Wilden de keukenzaken in Utrecht niet sponsoren ofzo😂
Dat soort dingen doe je toch alleen als je er toch niet voor hoeft te betalen.
Het gaat me niet zozeer om die foto, die meid moet lekker doen waar ze zin in heeft en zolang ze er niemand kwaad mee doet hoef je daar geen commentaar op te hebben. Maar bird brained bitches!?
Huh, ze wonen zelf toch ook in Den Bosch nu?
Oh Hahaha het ging daarvoor over de Huismuts en die woont in Den Bosch dus was even in de veronderstelling dat het daarover ging
Is voor zaken lange termijn investering denk ik. Jonge volgers kopen binnen tien jaar wellicht ook een huis en als er een stuk of twintig extra bij je aankloppen heb je de kosten er al uit. Toen wij verbouwden hadden we best veel voorkeur voor bepaalde merken en zaken, zonder dat daar reden voor was (nooit eerder gekocht of verbouwd). Puur gehoord hebben van iemand dat je in zaak x fijn geholpen wordt. Denk ook dat die serie ook bekeken wordt door oudere volgers die zelf verbouwen.
Denk dat die ouders die zus wel zullen steunen en zal me niet verbazen als het vaak twee voor de prijs van een is/2 halen 1 betalen is. Ze hebben bijvoorbeeld dezelfde uitbouw en lichtstraat. Kan me bijna niet voorstellen dat die op eigen kracht een huis van 3,5 ton en een verbouwing van een ton kan betalen.