Als de supermarkten ooit echt dicht zijn zou ik dit eten. Oké ik heb geen worteltjes uit pot, maar de rest kan ik wel bij elkaar schrapen. Dat is echter wel echt mijn laatste maaltijd voor ik verhonger. Wie eet dit nou voor z’n plezier in deze combinatie? En wat is er met die burger gebeurd?
Wel een gedoe al die verschillende bereidingswijzen van dat voedsel
Ai ai, klinkt niet goed. Op het einde van de rit ben je sowieso de slimste want je houdt een gezonde huid én krijgt minder rimpels want geen zonnebank
Dit is echt een nachtmerrie
Ugh ik vind dit echt niks, zo ouwelijk en saai. Ik ben duidelijk niet hip of stijlvol, maar wat is er mis met kleur? Misschien is het iets beter te doen als je de bank wat meer ziet (die is roestkleurig dacht ik?). Of gewoon een andere filter erover die niet alles beige en grauw maakt…
Ik las in mijn hoofd eerst ‘taater tots’… ‘Ooooh tater tots!’
Het is maar net wat je gewend bent. Ik denk niet dat er 1 soort normaal is.
Ik houd ook van simpel eten maar bij Bonnie vind ik het zo onsmakelijk/karig omdat dingen niet goed gebakken, sausloos en kruidloos ogen. Maar door die Senseo kan ze sowieso weinig goed doen haha.
Het interieur van de huismuts hoeft je smaak niet te zijn maar zij houden kennelijk niet van kleur en vinden dit mooi. Ik vind het ook mooi ingericht hoewel ik zelf een andere stijl heb. Maar je huis hoeft toch niet aan een lijstje te voldoen (peuterfoto’s op canvas etc.) om het persoonlijk te maken? En zelfs al zou het lijken op de etalage van die ene woonwinkel in Amsterdam, vind ik het alsnog een unieker en toffer interieur dan de helft van de Nederlandse Ikea meets Leen Bakker huizen inclusief vintage tv kastje met daarboven hangende plantjes in potjes van touw. Dat soort inrichtingen vind ik echt niet persoonlijker ofzo.
En er wordt heus wel in geleefd natuurlijk, is toch leuk om even een paar mooie foto’s te maken zonder zooi als je er zo trots op bent.
Zeker niet maar ik hoef niet in een hotel te wonen
das fijn want je hoeft er uberhaupt niet te wonen
Blij mee
Ik ook niet hoor, alleen jus, ik ben echt gek op agv
Waarom al die haat op bruin. I love donkerbruin, mijn hele huis is poepbruin. Heerlijk, geeft me het gevoel dat ik in een sjieke 19e-eeuwse studeerkamer zit.
Vind dit verder ook wel erg strak en hotellerig en ik hou meer van een beetje een rommelig en chaotisch interieur maar vind de basis wel mooi.
Ik vind het echt van dat lekkere guilty pleasure eten. Graag samen met een vega kipschnitzel en aardappelpuree uit een pakje. Best vies maar op zijn tijd kan ik daar echt van genieten.
Moet je drogere stampot maken!
Ik at ook nooit jus eigk, vond droge aardappels echt delicious, of gekookt in bouillon.
Maar m’n vriend vindt jus lekker en ik daardoor nu ook.
Knorr & Honig zijn m’n leven!
Dit is forever vies… Het smaakt niet eens naar aardappel
Precíes! Heeerlijk
Ja ik vond haar in de laatste aflevering ook echt niet aardig overkomen, en die jeugdvriendin die dan vertelde dat monica als ze boos was niet ophield met hele lappen tekst in CAPSLOCK te typen en je haar dan beter kon laten razen etc. Ze komt echt een beetje als een aso over. En toen ze met Lars en de kinderen naar de kinderboerderij ging zei Lars iets van “oh heb je dat van je nieuwe vriend…?” Maar niet eens op een lullige manier, en Mo direct heel onaardig tegen hem ‘doe es ff normaal!’ Maar toch geniet ik ervan om naar die serie te kijken.