Ik word echt ongemakkelijk van het eten in de vlog van Bonnie van vandaag. Verder vind ik haar dagelijkse vlogs best ok, behalve dat ze vandaag weer samen met Nick naar de supermarkt ging
“Lunchgoals” aldus Bonnie
Ik word echt ongemakkelijk van het eten in de vlog van Bonnie van vandaag. Verder vind ik haar dagelijkse vlogs best ok, behalve dat ze vandaag weer samen met Nick naar de supermarkt ging
Vind het wel mooier en stijlvoller dan de VT wonen huizen (grijze hoekbank, groene muur, stukje plantbehang, dat ene zwart-witte kleed, gouden Palm/aap/flamingo kaarsenhouders/lampen) waarin 99% van de bevolking tegenwoordig woont.
Ik denk dat je mij bedoelt, ik ben er nog!
Ik dacht serieus dat het brood was. Vraag me ook af of dat wortels of worstjes zijn daarboven.
Haha ik wilde net zeggen, lijkt wel een verbrand beschuitje
Zonder jouw comment had ik nog steeds gedacht dat het dus een beschuit of een raar geroosterde boterham was xD
En die geplette croissant dan
Denk alsjeblieft niet dat Bonnie ons allemaal vertegenwoordigd.
Ik zou zelf niet voor deze combinatie gaan maar witte bonen in tomatensaus zijn vet lekker!
Oh god durf dit bijna niet te posten maarrrr… Ik vind het fucking lekker
Zelfs tulpenbollen zien er smakelijker uit dan het gemiddelde bord voedsel van Bonnie
Mijn vader drinkt die potjes nog net niet leeg
Ik volg de verbouwing van het huis van Dee en ik zie bijna groen van jaloezie om hoeveel er van de verbouwing gesponsord wordt.
Dat scheelt ze echt zo veel geld…
Same. Totdat ik laatst van iemand hoorde dat ze dit heeft gegeten omdat ze geen tijd had (en ook verder niets erbij he). Er bestaat ook nog iets als pizza??
Ook zoiets wat ik nooit begrijp: vlees uit blik. Lijkt net kattenvoer.
In die specifieke stijl zal het vast wel mooi zijn maar ik vind het té gestyleerd. Je ziet gewoon dat er zo over nagedacht is dat elke spontaniteit eruit is. Ik vind het ook vrij donker allemaal, terwijl er nochtans wel veel lichtinval is? Vraag me ook af hoe het er ‘in het echte leven’ uitziet wanneer de kids er los zijn gegaan en Willem geen zin meer heeft om iets op te ruimen
Ik ben zo zuur dat ik ze erop wijs dat het juist een ongezonde kleur is. Sorry dat ik geen huidkanker wil en ik mijn witte huid accepteer
Niets verkeerd met een witte huid, maar ook niets verkeerd met iemand die na 10 minuten (met factor 50) bruin wordt. Makkelijk bruin worden, staat niet meteen gelijk aan huidkanker krijgen.
Ik kijk nu de vlog maar die burger is gewoon van de vega slager waarom hebben ze die zo mishandeld??? Waarom ga je dat zo droog eten??? Bah
Ben team wit
Zusje van een vriendin zei laatst nog dat ze mij zou aanraden elke week een zonnebankje te pakken…ehm bedankt wil je mij huidkanker toe wensen?
Ik vond een witte huid vroeger heel vervelend maar tegenwoordig kan ik er beter mee leven.
O ja, ik weet natuurlijk niet alles van iedereen maar ik krijg het van mijn zonnebankende tante en roodharige snel verbrandende zus te horen.