Aaah ZL die Lars weer ziet is zo cute tering
We zeggen ook niet dat je het over Mascha hebt? We zeggen: ALS dit over Mascha ging dat je los was gegaan. En waarom vind je het interessant dat die conclusie nu pas getrokken wordt? Ik vind het vrij logisch, de vlogs edit ze zelf. Dus ze kan daar best een vertekend beeld neerzetten die dus nu in die serie wel wordt getoond. Ik snap jouw denigrerende houding nooit zo goed.
Me tooo #huilennn #datjasjevanZL
Hahah ja true
Sorry ik leer het nooit
“Als iemand dit over Mascha had gezegd was je op je achterste hoeven gaan staan. Hoezo met twee maten meten?”
Zei jij zelf. Dus doei!
Nou dit. Ik vond haar broertje ook altijd heel leuk maar in de serie heemaal niet. Alles is verpest.
Vind dat hier wel echt hard geoordeeld wordt. Vind de hele serie niet chique, maar daar werken ze beide aan mee. Maar ik snap dondersgoed dat je als je achterblijft met een kind, in je eentje, pisnijdig wordt als de vader geen interesse toont in hoe het gaat, of je hulp kunt gebruiken, of je het wel rond krijgt. De vader van je kind twee weken niet updaten is cru, geen interesse tonen in de moeder die je alleen achterlaat ook. Enige voor wie ik het zielig vind is het kind. Vind eigenlijk dat ze het beiden best netjes vertellen.
Maar man wat zijn het allemaal simpele figuren in die serie.
Ja… dat zei ik inderdaad. “ALS iemand dit over Mascha had gezegd”. En daarna zei ik: “We zeggen ook niet dat je het over Mascha hebt? We zeggen: ALS dit over Mascha ging dat je los was gegaan. “
Wat is nu je reactie eigenlijk? Heb het gevoel dat je beetje gaaf probeert te doen. Maar vorige keer (was het nou gister of eergisteravond) was je ook ineens vertrokken zonder nog te reageren en nu probeer je er weer tussenuit te knijpen met je ‘doei’, zonder echt een inhoudelijke reactie te geven.
Eigenlijk doe exact wat @kali net zei met haar plaatje.
Maar (ik heb het artikel verder niet gelezen hoor), als zij al 3 maanden geen huur betalen, komt het faillesement toch niet door de Coronacrises? Lekker makkelijk excuus
Zulke bedrijven liever kwijt dan rijk in a’dam.
@kali wat een grappig kind is dat
Nja dat het een kutbedrijf is lijkt me sowieso duidelijk ik heb geen idee wat er precies gebeurd is, maar het zou mij niet verbazen als diezelfde kerel in no time weer met zo’n zielloos trendgevoelig bedrijf komt. Helaas zullen leuke zaken de huur van die panden die nu leegkomen alleen niet kunnen betalen
Hmm ja daar zeg je wat. Echt zo’n OnDeRnEmEr die gewoon doorgaat met het volgende idee, terwijl schuldeisers met lege handen achterblijft. En het nu lekker op Corona kunne steken.
Ik vind Monica haar serie en vlogs wel nog steeds leuk. Prima vermaak als je het mij vraagt. Al vind ik ook dat ze in haar vlogs aardiger over komt dan in de serie en belachelijk dat ze Lars ruim twee weken geblokkeerd had.
Nah er zijn best veel bedrijven die het in een paar maanden moeten verdienen, zeker in de horeca. Als je die maanden dan mist, kan het hard gaan.
Natuurlijk was de positie dan al niet heel solide maar 3 maanden = februari, maart, april. Zo’n bedrijf zal het misschien veel moeten hebben van Chinezen / Aziaten en die komen sinds eind januari al niet meer.
Maar wel een mooie lobby!
Zo. Veel. Bruin.
Ik vind het echt prachtig! Nu nog persoonlijke foto’s ofzo.
Ja nmsvpe
Ik vind het helemaal niets dat interieur. Veel te bruin en veel te onpersoonlijk.