Ik vermoed ook Amsterdamse Schadenfreude omdat dit typisch zo’n bedrijf was dat ‘echt niet op toeristen gericht was’ (die mogen er namelijk niet meer bijkomen, net zoals die stomme Nutella Bakeries enzo) maar nu onmiddellijk op z’n gat ligt als de toeristen wegblijven omdat er geen lokale drol komt. Wat moet een Nederlander nou met zo’n patatje treurnis? (misschien ging daar ook dat geschil met de gemeente over?)
Daar ging het geschil ook over inderdaad! De achterliggende gedachte in ieder geval. Gemeente Amsterdam wilde zulke tourist traps inderdaad mijden en daardoor was de stroopwafelwinkel in strijd met bestemmingsplan (heel kort gezegd )
Ja wauw ik vind haar dus echt geen leuk mens daar. En hoe Lars breekt als hij zegt dat hij door hun ruzie 2,5 week geen updates of contact met ZL had jeetje zeg. Snap Mo wel dat ze wil dat hij ook naar haar informeert, maar snap Lars ook dat je natuurlijk weet dat het kut voor haar is allemaal en dat de drempel om het dan te vragen ook wel hoger wordt want volgens mij zit hij ook echt wel met een schuldgevoel daar. Maar als Mo zijnde om hem dan 2,5 week te laten zitten en niks over zijn eigen kind te laten weten vind ik echt ronduit asociaal en laat zien dat je echt geen lief mens bent. Bah. Plus je denkt ook alleen aan jezelf en niet aan je kind, want die is ook gewend papa af en toe via FaceTime te zien. Oh en aan het eind bij sneakpreview van volgende week, duwt ze Lars daar nou weg als hij zijn arm om haar heen slaat??
Ik kan echt niet geloven dat ze dit allemaal filmen en dat je vervolgens akkoord als ouders dat dit allemaal online komt. Wel moeilijk doen dat je kind niet op beeld mag komen in de vlog (wat ik overigens super goed vind), maar dit soort persoonlijke dingen gewoon laten filmen en de vader van je kind en jezelf (en dus ook je kind) zo voor lul zetten op tv. Boeit me ook niet wie van de twee fout zit (vast allebei zoals altijd), maar dat je dit uberhaupt deelt met zoveel mensen gaat er bij mij echt niet in. Echt zo belachelijk.
Ik vind het echt bizar dat ze blijkbaar liever hem ‘straft’ dan ZL haar vader laten zien. Hoe komt het in je op om de belangen van je kind niet bovenaan te zetten?
Terwijl ze in de eerste afl zegt dat ze het niet kan begrijpen dat Lars zijn liefde voor ZL niet boven zijn haat voor haar kan plaatsen.
Maar wat een kutserie. Van de hak op de tak, iedereen zit zo mega leeg te lullen, alleen maar over die ‘nieuwe liefde’, hele korte stukken, het voelt heel nep en scene gezet, ik vind het heel onrustig
Ja ik denk wel dat ze zijn arm beetje wegduwt en dat hij vraagt: mag dat niet van je nieuwe vriend oid? Maar dat snapte ik nog wel. Zou ook niet lekker lekker close met mijn ex gaan lopen (op camera) als je een nieuwe date hebt en weet dat je ex hoogstwaarschijnlijk nog gevoelens heeft (dit neem ik even aan omdat zij zelf zei dat Lars wel wilde dat het goed zou komen). Maar verder helemaal eens met wat je zegt hoor.
Ja zoiets leek het idd op. Ik vind het juist helemaal niet gek om iemand waar je van houdt (als moeder/vader van je kind) even te omhelzen op die manier als je diegene lang niet gezien hebt. Zou ik ook bij een vriendin doen als we ergens staan en ik denk Ahh zo fijn om haar weer ff bij me te hebben! Vond het beetje gek dat monica dat dan meteen ziet als iets dat niet kan of hoort of ze niet wil want ex en nieuwe date.
En wat doet ze achterlijk over die badkamer. Ik vind Monica echt helemaal niet leuk meer ineens.
Weet iemand wie Monica haar nieuwe vriend is?
Robbert Kroese
Oh ik had hem zo niet verwacht bij haar !!! Ben even helemaal in shock
Nee, is Monica een neppe arrogante trut? Goed dat we er nu achterkomen!!!
Toch wel benieuwd hoeveel hier haar TOCH weer een leuk en spontaan mens vinden zodra de damage control komt.
Spannond!!!
Haha is dit de tekst? Ik zing altijd (ja nog steeds) ben niet sip, krijg geen dip, lap het lekker aan je laarsje
Sssshhh jij
Als iemand dit over Mascha had gezegd was je op je achterste hoeven gaan staan. Hoezo met twee maten meten?
Omdat?
Ik heb het hier niet over Mascha. Ik heb het over Monica.
En ik ben het dus eens met iedereen die nu zegt dat ze onuitstaanbaar is.
Het is natuurlijk, interessant, dat die conclusie pas getrokken kan worden als er een reality show uitkomt, maar ik neem aan dat Monica heel goed weet waar ze mee bezig is. Want geloof me, over een half jaar komt de “Monica is zo onbegrepen” campagne en koopt iedereen haar 2e magische doos.
Je leven is een leugen (Ik moest het googlen om het zeker te weten nu): https://songteksten-vantoenennu.jouwweb.nl/songteksten/artiesten-c/carlo-en-irene/telekids/blamage