Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Waarom ben ik zo’n weekdier? Zit ik hier weer als een debiel met tranen in m’n ogen te kijken naar de hereniging tussen Lars en Zara-Lizzy. :roll_eyes:

(nieuwe afl life of Monica)

20 likes

Wat zit hier in godsnaam op? War Fries was niet hip genoeg?

Ik vind het ook sneu hoe Lars behandeld word. En wow wat is Monica een bitch joh, ze is echt heel naar. Zo komt zo in haar vlogs niet over.

6 likes

Gatverdamme, wie verzint zoiets ook

1 like

Ik zou dit wel bestellen, maar heb ook echt geen smaak

19 likes

Niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar: Lars komt eigenlijk heel sympathiek over.

Monica leek het even een beetje goed te maken door te zeggen dat ze van hem hield en aangaf dat hij een goede vader is, maar daarna ging ze weer de mist in. Vind haar ook steeds naarder en naarder overkomen.

12 likes

Ja! Vond het ook leuk dat zijn ouders in beeld kwamen

1 like

Ja ik ook, namen wel vaker gehoord in de vlogs natuurlijk, maar leuk om er een gezicht bij te hebben. Lars z’n vader leek me een hele normale, down to earth man.

Ik vond Monica altijd wel leuk en recht voor z’n raap maar in die serie is ze gewoon echt kutwijf. Ik vind ook zo zielig hoe haar broer zorgt voor Zara Lizzy en een verrassing aan het regelen is voor haar verjaardag en dat ze dan zo erg tekeer gaat tegen hem. Meid, wees blij dat ie niet de hele dag op zijn telefoon zit en aandacht heeft voor je kind zeg.

En Lars kwam heel lief over! Je merkt ook ZL heel graag bij hem is (uit de beelden dan haha, ken ze verder niet ofcourse)

39 likes

Ik ken weinig mensen die zo dominant zijn als Monica

4 likes

Ben je sip, 'k heb een tip, lap het lekker aan je laarsjjje

9 likes

Ik vind haar echt zo’n type die dan zegt: ‘ik heb echt iemand nodig die tegengas geeft, anders loop ik zo over m’n partner heen haha!’

Nee je moet gewoon niet zo’n bitch zijn de hele tijd

56 likes

Ik vind het ook best wel heftig om de vader van je kind twee weken geen updates te sturen over jullie kind als hij daar om vraagt.

(Ook al is hij zelf weggegaan en tenzij hij iets heel ergs heeft gedaan.)

27 likes

Ik heb het volgens mij al eerder gezegd (en misschien moet dit ook wel gewoon in het biecht topic) maar ik krijg meer en meer een zwak voor Lars. Ik denk echt dat de serie meer in zijn voordeel werkt in tegenstelling tot Monica. Ik vind het hem echt een stuk sympathieker en ik vind het ook zo leuk om te zien hoe hij met zijn kinderen omgaat.

16 likes

Ik ook hoor. Klinkt vet lekker krijg er honger van :joy:

Hij kwam ook een beetje ongemakkelijk over door die camera’s maar ongemakkelijk op een goede manier haha.

1 like

Ik opende net de vlog van Sanny en ze zit zo ontzettend in mijn irritatie. Bah. Na 1 minuut begon alweer een monoloog over hoe je moet denken in ‘overvloed’ en als zzp’er creatief moet denken en dan komt het wel goed. Kan iemand haar alsjeblieft uit die gepriviligeerde amsterdamse yuppen-bubbel halen? Voor sommige mensen is geen werk gewoon geen werk. Mijn hele spirituele ontwikkeling stagneert door dit mens. Kots de law of attraction nu echt uit.

Sorry voor de rant, zit hoog

20 likes

Ja inderdaad. Ik weet dat hij ooit in een interview heeft gezegd dat hij heel erg aan alle aandacht moest wennen die hij kreeg door zijn relatie met Monica. Volgens mij is hij best aardig in het dagelijkse leven en leeft hij gewoon een beetje zijn jongensdroom: voetballer worden. Hij komt op een of andere manier een soort naïef over: hij wilt vooral voetballen en huisje boompje beestje maar hij trekt een heel ander type vrouwen aan volgens mij. En dit is echt speculeren maar ik heb ook steeds meer het idee dat de relatiebreuk de keuze van Monica is geweest.

21 likes

Denk dat het in parool komt omdat Van Wonderen en zijn bedrijven daar vaker werden besproken wegens een geschil met de gemeente

1 like

Ja ook tegen haar broer. Volgens mij doet hij zo veel voor haar en dan doet ze zo. Wees blij dat er iemand op je kind past terwijl jij alleen maar met geld smijt in Londen

2 likes