Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ook gewoon geen huur meer betalen, lekkere ondernemer.

9 likes

Mayonaise ziet er zelfs geschift uit, wat een blamage!

13 likes

Hebben ze die friet in die bak vastgeplakt?? Kan toch niet blijven liggen als je m zo houdt. Die majenes lijkt wel gesmolten mozzarella

68 likes

Gadverdamme de mayo lijkt wel een homp gesmolten kaas, en wat is dat voor gecremeerde friet

16 likes

Oh, vandaar dat er gisteren in de livestream op Instagram naar gevraagd werd. Maar ze heeft er niet op gereageerd.

2 likes

:wave: bye saaie stroopwafelwinkel

4 likes

Wow, ik vroeg mij al af waar zij gebleven was. Heftig wel.

Nee dat is haar broertje! Die had heel lang geleden ook zo’n bedrijfje met iphone stickers en dan een bijpassende achtergrond. Die verkochten ze ook op modemusthaves

2 likes

Jawel toch, rijden zonder rijbewijs? Heen of terug naar Parijs.

8 likes

Alsnog wel zin in patat nu.

18 likes

Friet.

30 likes

Waarom blijft Charlotte Blitzblum op en neer naar haar ouders gaan? Vorige week had ze al een vriendin te logeren (ook redelijk onbegrijpelijk in de huidige situatie). Ik snap dat soort dingen gewoon echt niet.

6 likes

Oh god is er weer een nieuw vlog

5 likes

Haha en ook iemand (ik denk dezelfde): ‘soms aai ik ze zachtjes met een vinger’ ahh

3 likes

Ja haha

Ik vind het knap als je als patatzaak je patatjes er vies uit kan laten zien

46 likes

Gatver die foto’s van die friet zien er niet erg smakelijk uit, echt iets waarbij veenlijkenfilters averechts werken.
Waarom is dit trouwens een krantenartikel waard
 omdat Parool=Amsterdam? Of is hij echt mega bekend en succesvol ofzo

2 likes

Ik snap dat het heel zwaar is om liefdesverdriet te hebben in deze tijd, echt. Maar ik snap niet dat je dan een vriendin bij je laat logeren. Had het nog beter begrepen als ze nu gewoon voor langere tijd bij haar ouders was gaan zitten, maar dat doet ze ook niet. En ze gaat bijna dagelijks naar de buurtsuper. Wil haar verdriet niet bagatelliseren (ookal zegt ze in de vlog van vandaag dat ze er al overheen is), maar vind het wel gewoon onverstandig

8 likes

Lol minimaal drie maanden huurachterstand op vier zaken en dan denken dat je het met de zomeromzet wel weer recht trekt?

23 likes

Ja, dat kan allemaal met de law of attraction! Wist je dat nog niet?

18 likes