Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Wie is @noeska.adriana en waarom schrijft zij tekst?

Ik gebruik mijn geliefde als uitlaadklep. En dat is ook ok. Liefde is op elkaar afreageren; ook als de ander dat niet wil. En inzien dat de ander een willekeurige voorbijganger is.
Liefde is doen wat de ander zegt dat niets met jou te maken heeft. Liefde is in deze tijd compassie houden voor jezelf en voor de ander dus.

Tekst van @Yzile

20 likes

Bonnie moest er wel weer even bij vermelden dat die ladder die ze gekocht had om het dak op te kunnen heel duur was, haha zo typisch

8 likes

ah ik lees onder de reacties onder bonnie’s vlog:

“Aw, hommels doen echt niks. Ik vind ze altijd zo leuk, soort kleine schaapjes”

en nu kan ik hommels niet meer anders zien dan kleine schaapjes! :cry: :heart: :heart:

81 likes

Maar heeft jullie kussen ook kleine en grote vlokken?

2 likes

Heb hem nog niet geopereerd eigenlijk, misschien ook maar een kijkoperatie doen

2 likes

Je ziet in de aflevering van mo’s serie vandaag haar nieuwe vriend. Heel kort ff maar oh god hij ziet eruit als een gladde bal met rossig haar wat met gel naar achteren is gekamt. Ik had zeker geen type als Lars verwacht vol tatoeages en sportief gekleed (of hoe die stijl dan ook heet) maar dit nou ook weer niet. Ik zou hem eind 30 schatten maar volgens mij zeiden ze in de eerste aflevering dat hij 29 was.

7 likes

Wie is er bang voor hommels?? Bonnie?

@NoTime haha fantastisch!!! Zo gelachen om ze!

Vond het echt raar dat Bonnie de katten zo bij de hommel liet en dan wegliep. Straks vielen ze ‘m aan en hadden ze me gedood of werden ze gebeten of gestoken. Bang zijn voor zichzelf maar voor de katten maakt het niet uit?

Wel herkenbaar dat ze zei dat alle vreugde uit haar leven was door love is blind, had ik ook haha

3 likes

Schaapjes in een boevenpak :two_hearts:

12 likes

Weet niet of iemand hier Fadim volgt of er komen waarschijnlijk Mariah carey gifjes. Maar ze heeft net een vlog online gezet waar ze verteld dat ze zwanger is!

Link vlog

https://youtu.be/T-vOBmmYiWs

15 likes

Omg :heart_eyes:

1 like

maar een heel klein aantal mensen hier kennen fadim (en Selma omari bijv) @Karl_Lagerfeld is er een van :facepunch:t3: en nog iemand maar die is weg of andere naam

Mooi nieuws voor ze trouwens

7 likes

Leuk voor haar maar ik had marvin echt gedumpt tbh :joy::joy:

35 likes

Ik dacht dat ze al lang uit elkaar waren, hij is toch vreemdgegaan ofzo

8 likes

Ik ken hun door jou haha

1 like

Zo leuk! :two_hearts: Fadim en Myriam Ahmadi zijn de enige vloggers die ik soms nog check. Ik vond Fadim altijd heel schattig met haar zusje, volgens mij is ze heel leuk met kinderen!

2 likes

Ja daarom… ze zijn ook een tijd uit elkaar geweest en toen woonde marvin ergens anders.

maargoed vind haar (denk ik) wel echt een lief persoon

5 likes

Jaa, ze zegt ook iets van ‘we hebben echt veel meegemaakt en hebben echt kut periodes gehad maar enige wat we altijd wilde was een kind’. Beetje raar.

2 likes

Ja, zij is volgens mij ook best chill. Heel open en best volwassen eigenlijk. In haar ‘vroegere’ vlogs wel echt materialistisch maar tegenwoordig veel minder dan eerst omdat ze nu een koophuis hebben.

Los van het vreemdgaan van Marvin en volgens mij een keer photoshop, ook niet echt ‘schandalen’ ofzo. Ze wordt in de comments van haar video’s wel altijd onnodig met de grond gelijk gemaakt omdat ze moslima is en Turks en ze een veel ‘vrijer’ leven leeft. Dat is wel sneu.

1 like

Kan Annic niet ff een masterclass geven

98 likes