Ik noem mezelf sowieso geen gamer en ik heb ook niet gezegd dat het geen game is? Ik beschreef een situatie uit de vlog zonder een mening of ik haar een gamer vind of niet
Gamers die zeggen dat anderen zich geen gamer mogen noemen gaaaap
Gatekeeping is echt een leuke reddit trouwens.
Ben dol op extreme gatekeeping
Zie op insta dat rijk hof.man op zoek is naar een koophuis binnen de ring van Amsterdam. Kijk wel eens naar zijn video’s maar had echt niet verwacht dat hij al zo’n grote influencer was dat hij een huis binnen de ring kan betalen. Echt verkeerde leven voor mezelf gekozen groetjes mij en mijn studieschuld
Oh, sorry. Ik kan me herinneren dat hij vaak positief besproken werd dus ik dacht, ik deel het even voor de liefhebbers. Maar waar haal ik het lef vandaan deze trash te delen met jullie, ik zal het niet meer doen.
Pijnlijk herkenbaar. En nu is het zeker al te laat om influencer te worden als je niet ‘het broertje/zusje van…’ bent ik zou m’n ziel wel online willen verkopen maar niemand zit daar ( nu nog) op te wachten. Aan de andere kant, er zijn ook mensen die binnenlopen door een uur lang hun studieboek te filmen en het een ‘study with me’ video te noemen dus misschien is er toch hoop.
Nee Nick! Sorry.
De ladder van Bonnie staat alweer klaar!!! En dit keer geen geneuzel over pindakaas maar een blikje cola
Thank god. Ik ben gestopt met het lezen van Linda meiden sinds daar alleen maar influencermaatjes van Yara in staan.
Ha ze zegt dat ze sinds ze met hem samen is, ze niet echt meer gegamed heeft maar dat is hoe lang? 8 jaar?
Uitlaadklep
Verleid zonder t
Nemem i.p.v. nemen
Eerste beste i.p.v. eerste de beste
Schrijfster had haast, denk ik.
Je kan ook gedragen onderbroeken verkopen
Is hier een markt voor? En zo ja, waar dan?
Asking for a friend
Laura Brijde zegt op Instagram dat ze haar kanaal weer terug heeft. Fijn voor haar!
Volgensmij gewoon marktplaats, nee heb geen idee. Heb er alleen van gehoord. En rosanna van temptation island heeft dat gedaan.
Ah, dit vind ik leuk voor haar!
Ahhh gelukkig voor haar!
Ohhh dat vind ik fijn voor haar!
Niet echt vloggers maar vond dit wel een leuke video om te delen!