Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Dat zie je ook veel bij instagrammers die live gaan! Dan hebben ze 400.000 volgers oid en maar 300 kijkers tijdens zo’n live sessie. Snap dat live gaan anders is maar het steekt toch heel erg af

Ja klopt! Je hebt er dus helemaal niks aan. Maar het is wel ook echt een pokkewerk om inactieve/nepvolgers te verwijderen. Je moet naar je eigen profiel en dan op je volgers klikken. En dan moet je per volger het profiel bekijken om te concluderen of het nep/echt of actief/inactief is. Dan kun je via de 3 puntjes de volger verwijderen. Moet dus allemaal per stuk.

Ik moest ivm verhuizing afgelopen zomer een paar keer achter 3 uur in een auto zitten, dus toen heb ik het gedaan om de tijd te doden. Maar snap dat je er anders geen zin in hebt. En het staat natuurlijk tof, die aantallen. Maar engagement speelt wel steeds meer een belangrijke rol, en daarvoor zijn zulke volgers juist slecht.

6 likes

Dan is ze wel echt enorm gedaald. Want toen ze aankondigde met haar blog te stoppen en haar insta naam veranderde had ze echt ruim 200.000 dacht ik. Vroeg me toen al af of ze al die volgers zou behouden.

Kom nu echt over als een stalker maar ik heb een ding voor cijfers en dat slaat zich vrij nutteloos allemaal op in mijn brein helaas😩

Lol ja vind die hele Sico een en al ongemakkelijkheid :joy:

20 likes

Ze zijn vergeten z’n gulp dicht te photoshoppen :eyes:

44 likes

Oh men, ik hoop toch dat Lotte géén gamekanaal/gamevideo’s gaat maken… :roll_eyes: Deze coronavideo’s zijn al niet te doen.

9 likes

Ik hoef echt niet te zien hoe ze elke dag vlinders gaat vangen en gaat vissen.

(ik speel zelf ook hoor, maar het is echt niet boeiend genoeg om er video’s over te maken)

7 likes

Nee precies. Leuk als je het speelt, maar dit spel is écht niet leuk om video’s over te maken.
We kunnen er op wachten dat Bonnie nu ook AC heeft gekocht en er dan video’s over gaat maken :cry:

4 likes

Gekocht? Gekregen zeker

Daar wacht ze nog wel op gok ik, ze heeft het al zovaak genoemd in een vlog. Ze is een echte gamer hoor!!!

1 like

Heeft ze dit echt gezegd?

Oh God dat ze natuurlijk bij elkaar op bezoek gaan, dat moet natuurlijk uitgebreid besproken worden
“Kijk Bonnie is bij me op bezoek!!!”
“Lot heeft me zoooieeets leuks gestuurd, een koffiezetapparaat!”

Ja hahhaa en toen vroeg nick super sceptisch :“Wat speel je dan”
Bonnie :“Heb heel veel sims gespeeld!”
Die blik van nick was goud waard

48 likes

Hahaha Nick heeft gewoon door dat ze bullshit lult.

2 likes

2:50

3 likes

Nouuu de Sims is echt een heftige game hoor!

2 likes

Laat haar dat lekker denken en zeggen. Wat boeit dat nou.

1 like

Normaal vind ik de partners van youtubers maar irritant overkomen in video’s maar ik vind Nick toch echt veel leuker dan Bonnie.

45 likes

Maakt mij niet uit, ging me om de reactie van Nick, die was gewoon grappig

1 like

Gamers die zeggen dat de sims geen ‘echte game’ is. Gaap.

11 likes