Wie is mooie maat L collega?
Yessssssssssssssssssssss Tony is terug met vlogs!!
Als ze hier ook even Rutte in tagged is die ook weer up to date
Jij houd echt van het afvoerputje van youtube he
Wow Yara stopt met Linda.Meiden!
Yara is één van de weinige influencers waarbij ik het geloofwaardig vind als ze zegt dat ze het heel druk heeft. Ik had niet verwacht dat ze daar zo snel mee zou stoppen, maar volgens mij worstelt ze al jaren met de balans tussen werk, nog meer werk en privé.
Ja ik dacht ook meteen ‘Huh zo snel’ maar toch 2.5 jaar gewerkt. Had echt niet gedacht dat het al zo lang was haha
Ik dacht ook: huh? Is ze er niet pas een jaar ofzo?
Vind het zo grappig dat Yara vroeger ook altijd op het ellegirl forum zat, toen was nog bevriend met afterdrk. Ben benieuwd of ze elkaar nog zien
Voor mijn gevoel was het ook korter
Ik vind haar ook een van de weinige influencers waar je aan merkt dat ze visie heeft, waar ze naar toe wil met haar carrière, hard werkt en niet klaagt over ieder ding. Geloof niet dat we vriendinnen zouden kunnen zijn want ik houd niet van die blije types maar influencers kunnen wat werkmentaliteit wel wat van haar leren.
Hou je wel van snackjes?
Ja volgens mij zijn die banden wel aangehaald! Sabrina en zij zitten bij dezelfde ageny (l’agency) en daarmee waren ze ook laatst naar Kaapstad en heb haar nog paar keer in Yara’s vlogs voorbij zien gekomen. Sidenote: ooit waren Sabrina (Afterdrk dus) en Anna Nooshin bff’s maar die liefde heeft een stille dood gestorven. Weet nog dat ze samen naar fashionweeks waren en dat Sabrina fotoshoots van Anna maakte.
Dat is bij 80% van Anna dr “vriendschappen” zo. Intensief opgebruikt en een stille dood gestorven!
Waarschijnlijk kwamen ze er allemaal achter wat er achter het neppe filtertje schuilt.
Die Sabrina komt constant voorbij op mijn instagram home page, ik vind het altijd zo opvallend dat ze bijna 100.000 volgers heeft maar heel veel van haar foto’s maar een paar honderd likes hebben
Die chick met haar honderden shoplogs?
Zo waar
Ik vreet snackjes bij het leven. Vooral nu tijdens het Coronatijdperk.
Ik denk dat zij veel inactieve volgers heeft. Ongetwijfeld ook neppe volgers, die trek je vanzelf ook aan als een groter account. Maar zij is best wel ‘groot’ geweest een paar jaar terug, en om de een of andere reden niet meer zo in the picture? Dus kan zijn dat veel mensen haar ooit zijn gaan volgen, daarna gekapt zijn met instagram of een nieuw account hebben aangemaakt. Uiteindelijk laat instagram je foto’s nog maar aan 5% ofzo van je volgers zien, en als de helft daarvan inactief is…
Heb vorige zomer ook 3000 volgers verwijderd die allemaal inactief waren en bv voor het laatst in 2012 iets hadden gepost.