Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Of je nou een wandeling maakt of even gaat zitten ergens? Wat is het verschil? Dat Bonnie ff in een parkje zit betekent toch niet dat ze er de hele dag bivakkeert. Als dat zo was, vond ik het ook een ander verhaal maar daarvoor heb je echt niet genoeg context met deze foto

7 likes

Zo vermoeiend die mensen die steeds de behoefte voelen om zich te verdedigen als ze naar buiten/het park gaan :yawning_face:

15 likes

Een wandeling duurt doorgaans veel minder lang dan in het gras zitten. Ik woon aan een plein waar iedereen nu lekker op 1,5 meter afstand van elkaar zit en staat, maar het is zo vol dat je, als je erdoor wil, tussen de zonnebaders moet slalommen waardoor je alsnog niet de aanbevolen afstand kan houden. Iedereen wil graag in het park zitten, maar feit is dat er in stedelijke omgevingen gewoon niet genoeg plaats is om iedereen de ruimte te geven. Dus: iedereen thuisblijven.

Mijn vriend en ik zijn laatst uit pure wanhoop op een parking wezen lopen.

10 likes

Ik vind het wel egoĆÆstisch als mensen in het park gaan zitten. Moet het kabinet dan letterlijk zeggen: ā€˜niet in het park zitten, niet op een bankje lunchen?ā€™ Er wordt gezegd: ā€˜ga alleen noodzakelijk naar buiten, doe boodschappen alleen, blijf zoveel mogelijk thuisā€™. Ik vind het ook typisch Bonnie om de grenzen op te zoeken.

49 likes

Haha ja ze lijkt zo braaf, maar ondertussen

1 like

Kunnen we de Corona politie in dit topic ff laten voor wat het is pleaaaase

36 likes

Alles aan Bonnie is zo vanille.

8 likes

Nee, wil gewoon even mijn mening geven en zeiken op Bonnie. Maar heb haar nu wel ontvolgd en ga weer verder met mijn leven.

4 likes

Ja inderdaad laten we een apart coronapolitietopic maken waar alleen mensen in hoeven te posten als ze op hun egoĆÆstische gedrag wĆ­llen worden aangesproken, dan kunnen we de sfeer op de rest van het forum gezellig houden.

4 likes

Ja uhh I get it maar ik kom hier om nog een beetje te ontsnappen aan het corona gezeik overal en het is niet alsof het effect heeft want ze leest het toch niet. Elkaar onderling aanspreken is iets anders dan een random blogger vind je niet.

Maar goed okƩ als ik de enige ben die het storend vind dan zal het mijn probleem wel zijn.

9 likes

Nee ik vind van niet, want iedereen die het hier leest is mooi meegenomen, maar meer mensen zijn het met jou eens dan met mij hoor, maak je niet druk om mijn mening

1 like

@EllaFitzgerald ā€˜t viel me gister ook al op dat je zoiets zei van ā€˜mijn mening gaat toch niets veranderen maar wilde ff mā€™n punt makenā€™ en nu ook weer eerste je mening spuwen en dan ā€˜dus maak je niet druk om mijn meningā€™. Own het gewoon als je zo graag je mening achter wilt laten in plaats van daarna met zoā€™n wazige opmerking te komen,ā€damageā€ is done hoor. Je hebt het al gepost.

16 likes

Ja ik own het ook, daarom post ik het en daarom staat het er ook. Heb heus niet de illusie dat het iemand boeit wat ik zeg :stuck_out_tongue: het is geen damage mitigation, dat kan me niet schelen.

1 like

Even tussendoorrrrr

1 like

Die denkt: heb al corona gehad, dus ben sws immuun, jwz.

14 likes

Met mijn mooie (maat L) collega???

76 likes

Wat een dode kleur heeft dat pak van josh

1 like

Ze probeert hier denk ik boddiepositivvitie

35 likes

Omggg kijk ik vind zƩlfs mensen met maat L beautifulll

28 likes

Ja ik snap de hele quote niet, heeft ze nu iets opgenomen voor iedereen die maat L heeft.
Of gaat het puur om dr collega die mooi is en maat L heeftā€¦ :woman_shrugging:t3:

4 likes