Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Die katten op tafel bij het eten altijd bij Bonnie, ik vind dat zo vies :nauseated_face:

28 likes

Ik geniet echt van jullie commentaar op Bonnie hahaha, hoe zij soms zo kneuterig kan doen over sommige dingen, terwijl bij dingen die ‘‘erger’’ zijn ze dat juist niet doet

5 likes

Dat zeil?? Dat kan toch niet? Maar waarom liggen daar ook gewoon geen tegels? Waarom verwacht een verhuurder dat huurders zelf zoiets leggen? Ik vind dat zo vreemd?

4 likes

Ze deed wel echt super voorzichtig, vriendin mocht niet eens een tas aangeven. Als zij daar nou gelukkig van wordt en dat mentaal nodig heeft, waarom niet?

2 likes

Haha ja deze verbazing blijf ik ook voelen. Dat je dus elke keer weer dat gore zeil van je wc vloer aanraakt om terug te leggen en dan niet elke keer als je dat doet denkt: ik ga het NU fixen. Het staat niet eens op dr lijstje!

5 likes

Heb net de vlog van Monica gekeken en ze krijgt veel negatieve reacties dat ze lullig naar Lars toe doet en als een bitch overkomt in haar serie en 2 gezichten heeft. Ik vind dat eigenlijk wel meevallen? Moet wel zeggen dat ze soms dingen in die serie zegt waarvan ik denk, dat zeg je misschien tegen vrienden maar niet tegen een buitenstaander. Zoals die vrouw die haar hielp met het vormgeven van haar badkamer. Gaat ze het hebben over als een man in een bad zit met de benen omhoog en ze dat dan zo’n goor gezicht vond omdat die pik (dit zei ze letterlijk) er dan zo tussenhing. Wtf hoezo zeg je dat in zo’n formele setting. :joy: ook ongemakkelijk voor die vrouw lijkt me.

27 likes

Ehh ik weet niet of ik dit hier moet zeggen maar vind de laatste drie video’s van Anna echt leuk!

2 likes

Wegwezen jij! :joy:

9 likes

Ik ook :stuck_out_tongue: En vond die video van Robbert die haar oude IG foto’s beoordeelde ook wel leuk haha.

1 like

Anna huurt een Konmari consultant in? Wth. Dat hele systeem is al door iemand bedacht en dan kun je daar nog je werk van maken… :crazy_face:

Edit: oh wow. Dit is weer een business op zich. Maar $2500.

5 likes

Huh, is dit niet copyrightschending dan? Of is dit een business van Mari zelf?

Van haarzelf.

1 like

zit b.onnie serieus nu gewoon in het park te zitten? Jeetje ik snap het niet, ze heeft zelfs een balkon als ze zo nodig nu buiten wilt zitten… Snap het echt niet

5 likes

Ik snap echt niet dat mensen hier steeds zĂł vallen over mensen die even naar een park gaan of zo. Zo lang het niet druk is en je voldoende afstand kunt houden, is dat prima. Zodra het druk is of wordt moet je gewoon naar huis gaan. Ik kan me echt goed voorstellen dat je wel eens ergens anders wilt zitten dan op je balkon. We hebben geen volledige lockdown dus hoeven mensen anderen ook niet te veroordelen alsof het wel zo is

127 likes

en na het succesvol afronden van deze cursus is je huis dus weer leeg en heb je ruimte voor nieuwe spullen!

die je dan weer kunt kopen in de webshop van Mari zelf. Slechts €86 voor een kaars.

38 likes

De mens is nu eenmaal een kuddedier en vanaf dat een iemand in het park gaat zitten, gaan er meerdere snel volgen. Zeker iemand met een tamelijk groot bereik op sociale media. En niet iedereen ‘gaat gewoon naar huis als het druk is’.

7 likes

Dat anderen niet naar huis gaan is niet Bonnies schuld he (zo’n creatief idee is het ook niet om in een park te gaan zitten, daar komen mensen zelf ook wel op dus zo’n grote rol heeft Bonnie ook niet in influencen hier). Sowieso is steeds in het nieuws dat het goed gaat met afstand houden en geen drukke plekken opzoeken, dus het is een beetje onzin dat heel Nederland nu opeens in een park zou gaan zitten of zo. Daarnaast is er veel handhaving dus wordt er echt wel op gelet

1 like

Dat vind ik zo’n dooddoener, er is zoveel wat officieel nog mag met een intelligente lock-down, maar het devies blijft toch ‘blijf zoveel mogelijk thuis’. Ik merk dat ik het wel lastig vind hoor, mensen in bootjes, zo veel mensen in het park, etc. Tuurlijk het mag, maar je stimuleert wel het naar buiten gaan. Blijkbaar vat iedereen ‘blijf zoveel mogelijk thuis’ en ‘ga alleen naar buiten als het moet of om even een luchtje te scheppen’ anders op, en het verbaast me soms wel wat mensen daaronder vinden vallen.

21 likes

Ja ik ben het ook met je eens hoor, ik erger me kapot aan groepjes mensen die overal lekker weekend vieren. Maar wat ik zeg, ik snap wel dat mensen even ergens anders willen zitten dan op hun balkon. En dat kan en mag gewoon dus ik zie hier echt het probleem niet.

3 likes

Nee, dat kan ik me niet voorstellen. Zoals de afgelopen dagen al heel vaak is uitgelegd: dit selecte groepje kan in een rustig park zitten omdat 90% van de mensen wel thuisblijft. Frisse neus halen is prima, maar dat kan je ook doen door gewoon een wandelingetje te maken of een blokje om te gaan. Wat is er in godsnaam zo erg of moeilijk aan om een tijdje thuis te moeten blijven. Wat zijn we toch verwend met z’n allen dat we doen alsof dat het einde van de wereld is.

Toevoeging: ik veroordeel ze dus wel. Het advies is (ondanks dat we geen lockdown hebben) om thuis te blijven. Moet je noodzakelijk de deur uit om mensen te helpen of te werken? Prima. In een park willen chillen is gewoon echt een luxeproleem.

41 likes