Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Toen iemand zei dat jij het wel even aan hem zou vragen dacht ik dat dat een grap was (vanwege de achter de schermen-lijntjes die jij hebt met diverse oud-forummers) haha

3 likes

Ah ja, sorry slecht grapje. Was idd wat @pastelzwart zei

Hahaha nee was echt :joy:

1 like

Ik moest vooral cringen om die ‘hakjes’ van Pip. Waarom zou je je peuter dat aandoen (letterlijk en figuurlijk lol).

96 likes

Ze zijn spuuglelijk maar hakken was echt mijn droom als kind

42 likes

Ik heb geen kinderen hoor maar wat is er zo slecht aan als een kind schreeuwt en rondrent of stampt in z’n eigen huis? Ik snap dat dat niet okĂ© is op school of in de supermarkt of op openbare plekken waar het andere mensen kan storen maar het lijkt me net chill dat je als kind tenminste 1 plek hebt waar je gewoon je ding kan doen? Als ze maar weten dat ze dat niet overal kunnen doen?

2 likes

Lol dat zijn gewoon Frozen laarsjes toch? Zou mijn nichtje er in ieder geval dolgelukkig mee maken dus ik zie het probleem niet zo :sweat_smile:

4 likes

Weet niet of ze buren hebben, maar ik kan je als ervaringsdeskundige vertellen dat het bloedirritant is als de kinderen van de buren de hele godsganse dag rennen en stampen in huis. Kan dan je eigen huis zijn, maar alsnog heb je wel rekening te houden met elkaar.

39 likes

Je hebt ook buren toch? Of in ieder geval de meeste mensen. Buiten zou ik wel okĂ© vinden. Ik had een kindje op de crĂšche en haar broer kwam vaak mee haar ophalen maar hij was best wel druk en luidruchtig en ik hoor die moeder nog zegen: “Pietje
 binnenstem!!! Binnenstem!! We zijn op de babygroep dus binnenstem.”

10 likes

Geen idee, ik kijk geen Frozen. Maar aangezien Rachel Pip altijd van top tot teen stijlt
 ik vind het in ieder geval geen porum.

2 likes

Ik mocht dit ook absoluut niet thuis! Gewoon omdat m’n eigen ouders dat ook bloedirritant vinden haha laat staan de buren.

4 likes

Ja uiteraard als je buren hebt, is dat niet oké want dan hebben andere mensen er last van. Dacht dat zij naar een groot vrijstaand huis verhuisden waar de buren er geen last van zouden hebben.

Los van het feit dat ik zelf als ouder ook gillend gek zou worden hoor met een gillend kind 24/7. Maar dacht: als niemand er last van heeft (geen buren oid) en Rachel en Willem er zich ook niet aan te storen
 Waarom niet?

Volgens mij zijn dit ze haha. Heb ze in december in Disneyland gezien, vandaar dat ik ze herkende. Anyway, de kinderen die ik ken hebben nogal de neiging om dingen aan te willen die geen porem zijn, hoe graag je ze ook wil stylen.

@Floepsie precies dat inderdaad :joy:

8 likes

Na 3 weken quarantaine kan ik de kinderen van de buren inmiddels wel schieten. De hele dag janken gillen stampen op de trap en in de tuin met ballen gooien. Ze slaan elkaar continu en janken en schreeuwen dan keihard. Zij worden ook amper gecorrigeerd en vind dat echt abnormaal. Zou mijn kinderen zelf nooit zo opvoeden.

23 likes

Misschien is het inderdaad materialistisch maar ik heb een jaar geleden ook een potje staan janken toen na een half jaar verbouwen mijn nieuwe keuken werd opgeleverd en de meubels werden geleverd. Bij mij was het een stukje ontlading: na een relatiebreuk heb ik het gezamenlijke huis gekocht en toen ik de kans kreeg om te verbouwen heb ik dat ook gedaan. Ik was toen alleen en zo’n verbouwing en alles wat er bij komt kijken vond ik best heftig je maakt een heleboel keuzes vaak op papier en als na maanden dan alles bij elkaar komt doet dat wat met je, althans het deed wat met mij. Dus ik snap de Huismuts wel ( en ze geeft zelf ook aan dat ze het best gĂȘnant vindt dat ze staat te huilen)

7 likes

Ik krijg ook meteen flashbacks naar vroeger dat er gezegd werd dat de deur ook rustig dicht kon, dus eerst de hendel naar beneden en dan de deur dichtduwen ipv dicht laten vallen. Rustig praten, schreeuwen hoeft niet. En dat ik ook rustig op de trap kon lopen en door het huis en niet stampen!! Dat werd er bij mij echt ingestampt. Maar nu snap ik dat wel, vind het ook wel belangrijk dat je dat leert.

4 likes

Hoe gĂȘnant vind je het echt als je het staat te filmen en online gooit voor miljoenen mensen? Dan schaam je je echt niet hoor.

22 likes

Dat is nou “rauw”, het echte leven filmen.

:joy:

10 likes

:weary:

“Het echte leven” ja

1 like

Voor hen is het nog echt ook :joy: camera op je smoel elke dag

1 like