Nee ze wonen in (een rustig stuk van) het centrum.
Maar dat vind ik anders dan die beelden delen met je kijkers. Kan me de ontlading goed voorstellen, maar ik vind jet echt een beetje dramaqueen om het in je vlog je laten.
Nee ze hebben volgens mij zelfs (bij een gedeelte van het huis) bovenburen.
Tja, ik zou mijzelf ook niet filmen op zoân moment maar ik film mezelf sowieso niet en zij wel ( het is hun verdienmodel) Ik heb ĂŒberhaupt vrijwel geen fotoâs of filmpjes waar ik op sta en als ze bestaan staan ze in ieder niet geval op social media (heb wel insta maar je moet mij goed kennen wil je deze tot mij kunnen herleiden)
Nieuwe weekvlog van Alwin, wie offert zich op?
Ik denk dat het huis van Rachel en Willem snel verveeld, ofzo. Het is allemaal helemaal nieuw en daardoor geen persoonlijke elementen. Het is allemaal zo vervangbaar.
OkĂ© maar dat vind ik een ander verhaal. Heb je eerst geluidoverlast van verbouwingen en daarna een schreeuwend kind de hele dag door. En dat terwijl je verplicht de hele dag thuis bentâŠ
Een beetje alsof ze een showroom in liepen en hebben gezegd van ja doe alles maar!!
Dat hebben ze dus ook. Het kleed, de stoel
en het dressoir stonden precies zo in de showroom waar ze de bank heeft gekocht.
En het is dus echt de allerbeste interieurzaak van Nederland (*Amsterdam, maar das hetzelfde) want je vindt er ĂĄlles.
Tot de volgende spon dan, dan is een andere zaak de leukste.
Zân auto is opgehaald. Hij vindt het jammer, maar het is ook niet zo erg. Hij hoopt binnen nu en een jaar weer een auto te kunnen kopen die wat goedkoper is, net name in gebruik. Hij denkt dat hij misschien ook ergens anders moet gaan wonen want de verzekering is hier twee keer zo duur als in een dorp.
Naar aanleiding van de video heeft hij een overpeinzing: hij realiseert zich hoe naĂŻef hij soms is. Hij gaat altijd van het goede uit en dat is dus blijkbaar niet juist aangezien mensen soms denken dat hij ââargantââ is. Toch wil hij die naĂŻviteit behouden, dat vindt hij wel mooi.
Verder heeft hij gestofzuigd, gekookt en gewandeld, hij geniet van het mooie weer. Oja en met zijn vader gevideobeld en een livestream gedaan. De rest is me niet bijgebleven.
Na deze samenvatting kan ik alleen maar denken: who fucking cares. Waarom denken mensen dat hun leven zo interessant is dat ze het met anderen willen delen?
Iemand vraagt zijn vriendin ten huwelijk via de vlog van Monica. Que???
wtf even snel kijken zo hahaha
Ja Mo heeft het erover dat mensen vaak vragen of ze een verjaardagsboodschap in wil spreken maar daar heeft ze geen tijd voor, deze is wel heel erg speciaal en ze voelt zich vereerd. Een man heeft een kaart naar haar opgestuurd, waarin ie de liefde voor zn vriendin beschrijft, Mo leest die voor en dan is het zo van âeh ja ik denk dat je nu samen met je vriend zit te kijken en je m wel aan voelt komen⊠ik voel me heel erg vereerdâ en dan kijkt ze ff in het rond âmaar goed ik ga blabla doenâ
Nee je hebt ook gelijk. Is ook fijn als kinderen dat thuis wel mogen. Mijn reactie komt voort uit mijn eigen ideeën die ik hierover heb. Ik houd van rust en niet te hard geluid. Dus ik denk dat als ik kinderen heb ik ze wel wil aanleren niet té hard te schreeuwen.
Wat ik wel zorgelijk vind is dat kinderen van vloggers van die bepaalde maniertjes aanleren om aandacht te krijgen als de camera aanstaat en zich op een bepaalde manier gaan gedragen. Ik vraag mij af of er net zo hard geschreeuwd zou worden als er geen camera bij was.
Liever buiten in de speeltuin a.u.b.
Volgens mij heb je het over mijn buren.
Argant Thanks voor de samenvatting!